Gå til innhold

Flasser av hud under bena på jenta mi..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Store, tynne hudflak flasser av under bena på 3,5åringen min..er dette vanlig?? Ser ut som hun skal skifte hud..hehe. Det plager henne ikke virker det som. Noen som har vært borti det samme?

(hun har ikke hatt skarlagensfeber)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, både jeg og dattera i huset har det samme:) vi har heller ikke vært syke. Jeg syns det er litt deilig på med selv, for den harde huden forsvinner og føttene blir som barneføtter under:) Det er ikke vondt eller ubehagelig. Kjenner det ikke i hele tatt. Jeg drar av hudflak som ligner på de flakene en kan dra av om en har hatt på et tynt lag skolelim(sånn hvit, vet du) som har tørket på hånden(vi drev med det da jeg gikk på skolen;)).

 

Jeg har lurt på om det kunne være sopp, men det virker ikke sånn, for da ville det klødd og vært mer ubehag med det, tror jeg. Ikke har salve mot sopp gjort noen forskjell på min datter, heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:) Det virker ikke som å være noe sopp her heller...og huden under er fin.. Hmmm...det blir jo liksom bare mer og mer for hver dag. Tenker at det kanskje er fordi det er blitt plutselig varmt her og hun går i joggesko i barnehagen. Litt varmt og klamt kanskje? Nei, jeg vet ikke.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jobber du med selv? :) Ikke negativt ment, men for oss som er på bena nesten hele dagen er det ikke så unormalt. :) Og det er vel datteren din i bhg?

 

Oppdaget selv at jeg fikk det periodevis etter at jeg begynte å jobbe (går mye) og ikke "bare" sitte på skolebenken hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel døde hudceller?!! Nomalt å "flasse" under føttene om man ikke bruker fotfil feks..

Moren min er fotpleier..hos de fjerner man jo den huden med skalpell, forså i file etterpå. (Når man virkelig har "træler" som det så nydelig kalles..)

Om man ikke har så mye holder det med å bruke en fotfil i dusjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...