Gå til innhold

Satte inn spiral i dag...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy flate så ubehagelig det var!! Trodde man ikke kjente noen ting jeg.. Vel, den kom nå til slutt på plass, så nå slipper jeg å tenke på pillene mer;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, vet. Vil tørre å påstå at det er som et vepsestikk x 2:)

 

 

Skrevet

Ja, det var jo ikke direkte vondt, men bare skikkelig ubehagelig. Følte liksom at det gikk "strøm" i hele underlivet.

Vepsestikk x 2 var ganske beskrivende! ;)

Skrevet

He he, ja man blir liksom litt nummen et sekund eller to:)

Hormonspiral eller kobber?

Skrevet

Hø? Bare jeg som har vært heldig da?? Jeg kjente ingenting jeg... (kobberspiral)... Kjente heller ikke noe særlig da de dro den ut...

Skrevet

Nope, sikker bare vi som er pinglete;-)

Skrevet

Jeg satte inn hormonspiral.

Men når hun skulle ta ut den "pinnen", så hang spiralen fast og ble med ut den også... den var visstnok ødelagt, så hun måtte sette inn en ny en.

Godt det er noen år til jeg trenger å gjøre det igjen;)

 

hi

Skrevet

Grunn til ubehag er pga gyn setter en liten tang på livmortappen da de skal føre inn spiralen. Dette er for å ikke ødelegge livmortappen.

Når de setter den tanga på den er det som kraftige mens smerter og ubehag i magen.

Skrevet

Må bare spørre, har dere født vaginalt? Er ofte vondere for de som har hatt KS...

Skrevet

hmm, jeg hadde KS, og jeg syns det eneste ubehagelige var den klemmen de satt på der inne... Å sette inn spiralen kjente jeg ikke. Men jeg fikk 5-7 cm åpning før det endte i hasteKS da, kanskje det har noe med det å gjøre.

Skrevet

Det er meg meg med vepsestikk x2 :) Og jeg har født vaginalt helt normal fødsel to ganger....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...