Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Fy flate så ubehagelig det var!! Trodde man ikke kjente noen ting jeg.. Vel, den kom nå til slutt på plass, så nå slipper jeg å tenke på pillene mer;)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Jepp, vet. Vil tørre å påstå at det er som et vepsestikk x 2:)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Ja, det var jo ikke direkte vondt, men bare skikkelig ubehagelig. Følte liksom at det gikk "strøm" i hele underlivet. Vepsestikk x 2 var ganske beskrivende!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 He he, ja man blir liksom litt nummen et sekund eller to:) Hormonspiral eller kobber?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #5 Skrevet 15. mai 2009 Hø? Bare jeg som har vært heldig da?? Jeg kjente ingenting jeg... (kobberspiral)... Kjente heller ikke noe særlig da de dro den ut...
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #7 Skrevet 15. mai 2009 Jeg satte inn hormonspiral. Men når hun skulle ta ut den "pinnen", så hang spiralen fast og ble med ut den også... den var visstnok ødelagt, så hun måtte sette inn en ny en. Godt det er noen år til jeg trenger å gjøre det igjen;) hi
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #8 Skrevet 15. mai 2009 Grunn til ubehag er pga gyn setter en liten tang på livmortappen da de skal føre inn spiralen. Dette er for å ikke ødelegge livmortappen. Når de setter den tanga på den er det som kraftige mens smerter og ubehag i magen.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #9 Skrevet 15. mai 2009 Må bare spørre, har dere født vaginalt? Er ofte vondere for de som har hatt KS...
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 15. mai 2009 #10 Skrevet 15. mai 2009 hmm, jeg hadde KS, og jeg syns det eneste ubehagelige var den klemmen de satt på der inne... Å sette inn spiralen kjente jeg ikke. Men jeg fikk 5-7 cm åpning før det endte i hasteKS da, kanskje det har noe med det å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #11 Skrevet 15. mai 2009 Det er meg meg med vepsestikk x2 Og jeg har født vaginalt helt normal fødsel to ganger....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå