Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Personlig tror jeg ikke de er skyldige. Jeg mener at media har fått fram de lokales side av saken mye mer enn nordmennenes side, at de på en måte er dømt før de i det hele tatt har fått forklare seg. Forferdelig at de skal gjennomgå dette, hvis de faktisk er uskyldige! I tillegg så kjenner jeg 28-åringen, og vet at denne personen aldri ville gjort noe sånt. Det ville overrasket meg stort! Uansett er dette en veldig tragisk hendelse... =(
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Tja... inntil det motsatte er bevist prøver jeg å tro at de er uskyldige. Synd, som du sier, at media bare får frem kongolesernes side av saken. De burde få muligheten til å forklare seg de også!
Gjest -<<- Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Det kan ikke jeg vite noe om. Det som er bortenfor enhver tvil er at kongolesisk rettsvesen er gjennomkorrupt og lite troverdig.
Gjest Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 Tja... De kan like gjerne være skyldige som uskyldige. Synes det er påfallende at de dumper liket av sjåføren etter at noen andre angivelig har henrettet han og så kjører bortimot 200 km før de blir tatt.... Er ikke noe som heter "jeg vet han ikke gjør sånt". Min grandonkel var verdens snilleste mann og kunne ikke gjøre en flue fortred. Etter at han stakk av fra en trafikkulykke som kostet en ung mann livet skjønte jeg at ting ikke alltid er som vi liker å tro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå