Mammarama=) Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Er 33 fullgåtte uker i morgen..Jeg var på vekten for to uker siden og hadde da gått opp 9 kg tilsammen i svangerskapet.. Var på vekten i dag og hadde da gått ned 2,5 kg siden sist..Har ikke noe mye vann i kroppen heller... Stakkers lille gull i magen, ble litt bekymret for henne.. Noen andre som har gått ned nå mot slutten??????
skilt Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 dette opplevde jeg også nå nettopp.. Men så har jeg en del fra før av da.. Nok å ta av med andre ord. Har gått opp 6 kg til nå, er i uke 35. men sist jeg var på kontroll hadde jeg gått ned 2.3 kg på 12 dager... Jordmor sa ingenting om det, da går jeg utifra at det ikke gjør noe da.. Vi så jo uansett at magen hadde vokst som den skal:)
wirre;o) Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 babyen tar det hun trenger uansett.. kanskje har du endret spisemønster? Jeg blir iallefall fortere mett på slutten. Er liksom ikke plass til noe mere. Jeg har stagnert i vekt de siste fire ukene. Er 33+6 nu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå