Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På grunn av rot og forsinkelser fra både vår og det offentliges side tok det en evighet (eller halvannet år.. ) å utrede min mann og meg så vi kunne sende en søknad til IVF. Nå har vi stått på venteliste i et halvt år og jeg kjenner at jeg er drittlei av å vente.

Hvor lang tid tok det folk å komme igang i det private?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi startet direkte hos Hausken, både fordi vi hadde hørt mye positivt, men også fordi vi ikke orket vente 6mnd når vi endelig hadde bestemt oss for dette. Og det har vi ikke angret på.

Tror det tok 14 dager fra tlf til første møte/undersøkelse på Hausken, og så gikk det vel 1, 5 uke før jeg startet på medisiner (alt etter den naturlige syklusen). Og så var det vel 4-5 uker m medisiner før vi var i gang med første forsøk - så det gikk veldig greit :-)

Nå hadde vi muligheten til det økonomisk, og tenker at vi tar det hos det offentlige hvis vi trenger flere enn 3 forsøk.

Skrevet

tusen takk :)

det virker jo _mye_ mer effektivt.

Skrevet

Vi fikk time uken etter vi ringte Hausken. Jeg måtte gå litt på p-piller. Det begynte jeg på ca uken etter samtalen. De gikk jeg på i 47 dager, før jeg begynte med spray. Begynte på sprøyte i påsken. Var til uttak og innsetting uken etter påske.

I dag er jeg 5+3.

Utrolig lett å snakke med alle hos Hausken. Alle er imøtekommende.

Jeg var litt bekymret for lav stigning på en HCG verdi prøve. Fikk snakke med den ene sykepleieren der og hun sa det trengte ikke å bety noe. Hun ville jeg skulle ta en ny dagen etter. Det gjorde jeg og da hadde den doblet seg slik det skulle. Jeg ringte tilbake og fortalte det og det var en stor glede jeg møtte.

Det er en fantastisk herlig gjeng dere møter.

Masse lykke til!

Skrevet

gratulerer nattlys :)

Dette høres unektelig mye mer behagelig ut enn opplevelsen vi har hatt m det offentlige til nå.

Jeg ser mange snakker pent om Hausken her, men det virker litt langt å reise til Haugesund. Er det veldig stor forskjell på Hausken og de andre private?

Aleris og Volvat ligger jo mye nærmere hjemme for meg som bor i Oslo...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...