Hompetitten :-) Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Heisann, er førstegangsfødene og er snart i uke 38.... Er det normalt med MASSE kynnere, er dette et tegn på at noe nærmer seg veldig fort, eller skal jeg bare ta det rolig?? Setter pris på svar:-)
*emeline* Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Det er ikke godt å si gitt. Noen har mange kynnere og noen har få eller ingen. Trenger ikke være tegn på at fødselen nærmer seg raskt i det hele tatt. Jeg hadde mange vonde kynnere i flere timer i går, men ingenting har skjedd ennå. Jeg er 38+3. Du kan sikkert bare ta det rolig.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Jeg var veldig plaget av kynnere sist og særlig mot slutten. Spurte legen på sykehuset om det var en sammenheng mellom kynnere og for tidlig fødsel, og det mente han det var. Men når det er sagt, så hadde jeg kynnere- ofte og harde- i kanskje 14 dager før fødselen kom i gang. Men de hardeste kynnerne hadde jeg helgen før hun var født og hun ble født en tirsdag. Så det kan jo være at det er noe på gang, bare at det ikke skjer akkurat i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå