Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Jeg har PCO og er svært ofte trett og sliten.... "/ Noen fler av dere som har det slik? huff.... Klem
Gjest Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Jepp, signerer denne! MEN: Det har blitt mye bedre etter at jeg endret kostholdet mitt totalt! Spiser nå lavkarbo/ketolyse, og har fått masse energi av det HURRA!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Endelig noen som ville svare på denne tråden gitt..... endret kostholdet? hmm.... Det kan hjelpe altså? Hva spiser du f.eks? :S Takk for svar forresten
Gjest Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 Jeg spiser masse godt Mat med mye fett og proteiner, og litt karbohdrater. Noen eksempler: Egg, bacon, kylling, kjøtt, brokkoli, minimais, sopp, squash, cottage cheese, seterrømme... Sjekker alltid innholdet i det jeg putter i meg. Dersom det er mye karbohydrater spiser jeg det ikke! Dette har for min del resultert i en vektnedgang på ca 15 kg siden september, og jeg føler meg bedre enn på lenge Vil anbefale deg siden www.lavkarbo.no Fantastisk side for å få gode råd, og mange fantastiske oppskrifter. Vi med PCO(S) har i tillegg et eget forum der inne Lykke til, og ha en fin helg og 17. mai feiring
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #5 Skrevet 15. mai 2009 Tusen takk Satt jeg kjempe pris på.... Ha en flott 17 mai feiring du også og gratulerer med dagen
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #6 Skrevet 17. mai 2009 Hei! Jeg har også PCO, er slank og har også vært veldig trøtt og sliten og en kort lunte. Forhørte meg litt her inne, og fikk svar på at jeg hadde helt sikkert et ustabilt blodsukker. Vel, fikk råd til å kutte ut sukker og spise mat med lav GI. Jeg har holdt på med dette i ca 3 uker nå, er ikke 100 % sukkerfri, men så godt som. Får i meg litt chips og mørk sjokolade som det litt sukker i, tror ikke det er så mye... Men så fant jeg og på nett at man kan kjøpe en ny type sukker som er helt naturlig, ingen kalorier og lav GI. Skader ikke tenner og gir ikke dårlig mage. Dette sukkeret selges på helsekosten og heter SUKRIN. Du kan lese mer om dette sukkeret på sukrin.no. Der står det også en del opskrifter. Jeg fant og en bok en dag på biblioteket, som har oppskrifter med lav GI. Vel, over til det du spør etter.... Jeg har merket stor forandring etter sukkerkuttet og kuttet ut vanlig mel med spelt mel, sammalt hvete og rug. Jeg er mer våken om morgningene, ikke så trøtt om dagene slik jeg var før, og jeg blir ikke så raskt sinna heller. Føler meg bedre i magen og, ikke det at jeg var dårlig i magen før, men jeg merker en forbedret forskjell. Jeg var en sukkerjunkie før, har vært det lenge..... Gikk hele tiden å småspiste på sjokolade, kjeks, chips etc... Men etter jeg kuttet sukkeret er jeg ikke slik lenger, å gå i skapene hele tiden for å småspise noe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå