M by M Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Får frokostgjester kl 07. Vi pleier å ha stor frokost før barnetoget 17 mai. Men jeg er tom for matideer for engangs skyld.... Helst noe jeg kan i stor grad gjøre klart kvelden før.. Tips?
Tommage♀♂ Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Da ville jeg hat frosne rundstykker klare til å kaste i ovnen, og gjort klar fat med pålegg. Kokt egg, kanskje stekt karbonader, laget potetsalat. Dekke bordet kvelden før, så er det bare å sette maten på bordet når gjestene kommer
meg & to små vampyrer Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Vi skal til faren min og spise frokost. Han skal steke noen karbonader, vi tar med spekemat, rundstykker, pålegg og litt frukt og grønt. Det blir bra. Syns ikke 17.maifrokosten trenger være mer avansert enn gode rundstykker med godt pålegg og tilbehør jeg da. Da har man litt god energi før alt starter:)
It's all about me Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 Så tildigt hadde jeg trengt varm mat for å klare å få det ned. Så da hadde det blitt egg og bacon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå