Gå til innhold

Termin i dag


Thea3

Anbefalte innlegg

Termin i dag og drittlei. Har tatt akupunktur fire ganger nå og det sies at 9 av 10 føder til termin med akupunktur. Må jo være den tiende jeg da.

Tror jeg kommer til å gå til jul jeg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har å termin i dag.. går å vente å vente å vente.. men har ikke tatt noe av akupunktur eller lignende.. så her driver folk å sir at ho kommer ikke før 17 mai..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i morgen. Har brukt masse penger på akupunktur og bringebærkapsler. Måtte krype til korset og kjøpe meg en stoooooor 17. mai kjole i dag. Æsj!

Blir litt utålmodig nå....men det er vel sånn det skal være :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og termin i dag.. Har også hatt flere akupunkturbehandlinger... Men akupunktur setter jo ikke i gang noe, men det er dokumentert via ultralyd at akupunktur virker og gjør en klarere tidligere.. Å det fører til at åpningstid og fødsler skjer raskere og smertefritt.. Så det er nok ikke bortkastet penger allikavell, tror jeg da.. ;) Å selv om vi ikke får før termin, så er det ikke sikkert vi går så lenge over tiden, som vi ellers ville ha gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he, godt å høre at flere har gått til akupunktur og er på overtid...

Jeg er 4 dgr over termin, og har fått nåler i 6 uker + blitt strippet på termin...Ingenting skjer!!!!!!!!!! Er moden og har min2 cm, men mangler siste gnist for å komme igang..

Fikk ingen ny time til hverken akupunktur eller jordmorsjekk i denne uka, alle bare venter...

Må nok ringe ABC på mandag å få komme til jordmor om ingenting har skjedd til da.. Typisk, og så har min datter 2 årsdag på tirsdag. stønn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg har skrevet at akupunktur fører til at åpningstid og fødsler skjer raskere og smertefritt.. HEHEHE, ikke helt smertefritt kan jeg tenke meg.. Mente selvfølgelig at det fører til mindre smertefulle fødsler.. Helt smertefritt går det vel ikke and å få det.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk først 24 mai som termindato, men på senere ul sa de 10 mai... Hadde menstermin 5 mai... Så har hele tiden tenkt at "en gang i mai" kommer hun. Men begynner å bli lei ja. Men nå kan hun egentlig vente med å komme til over helgen. Så kan vi få med oss 17mai feiring hele familien. Gidder ikke kjøpe noe nye finklær fordet... Ingen som tenker over at du ikke er like pynta som alle andre når du er høygravid heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre deg si det.. Jeg har heller ikkje kjøpt noe 17.mai klær.. Jeg trodde jo jeg kom til å få før alikavell.. Tror ikke jeg hadde følt meg så mye mer lekker i et nytt antrekk nå om dagen heller.. hehe.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mange som hadde termin samtidig! Har det skjedd noe hos noen enda? lykke til alle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også termin i går, men ingen baby dukket opp;( Har ikke prøvd hverken bringebærkapsler eller modningsakkupunktur, men begynner nesten å angre nå;) Var hos jordmor i går, spurte om det gikk ann å strippe, men hun mente at barnet kom når det var klart og ville ikke strippe meg. På disse sidene her virker det jo nesten som om alle blir strippet, så jeg ble egentlig litt lei meg jeg;( Begynner å bli lei nå, jordmor ville ikke sjekke om jeg var moden engang, så jeg har null peiling! _håper jeg snart får se vår lille prinsesse;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting å angre på. Jeg har prøvd bringebærkapsler i fem uker, akupunkur i fire uker og strippet to ganger. Sitter her med kul på magen enda, fire dager over termin. Bare å innse, babyen kommer når den er klar og hvis ikke blir en satt i gang.....

 

Hilsen lei og utålmodig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...