Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg vet det er teit å spørre om slike ting her inne. Men, gjør det likevel.

Har prøvd en evighet å komme gjennom på tlf til legekontoret, men de tar ikke tlf:/

Vesla har hatt tørrhoste kanskje en uke nå. Mest om natten. Men ikke sånn veldig mye... Nå har den imidlertid blitt litt surklete. Hun hoster ikke mye, og allmenntilstanden er ellers bra. Ikke noe feber og helt i hundre:) Men altså litt surklete hoste. Og hvis hun ikke får hostet det opp skikkelig, surkler det når hun puster. Høres ikke helt bra ut... men er det vits å gå til legen? Eller kan jeg vente å s det an? :) Har skjønt at det ikke er så mye å gjøre for hoste hos babyer... men...

Og ja, jeg tar alle mine avgjørelser ut fra det dere kloke dib-damer mener:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville vel ringt og snakket med lege hvertfall.. Siden allmentilstanden hennes er bra så kan det jo hende de vil du skal se det ann, men kan jo endre seg fort hos de små. Bedre å kontakte lege en gang for mye enn for lite :o)

Skrevet

og kommer du ikke gjennom på legekontoret går det jo ann å ringe helsestasjonen og spørre dem om råd :o)

Skrevet

Jenta mi var akkurat sånn da hun var 9 mnd. Gikk til tid før vi tok kontakt med legen, for hu var i veldig god form. Men da det ikke ga seg etter en stund, fikk vi time hos legen, og da var det en svak bronkitt. Hu fikk penicillin, men etter endt kur var hun like surklete, og vi reiste til legen igjen. Men da var bronkitten borte, men det satt fortsatt i halsen hennes, så da fikk vi ventolin, og etter ett par dager med det, så var hun kvitt det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...