1gang09 Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 http://www.teutonia.de/index.php?id=771 Noen som har erfaring med den, eller det merket?
Lykkelig g~g~j Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 vognen har mange gode kvaliteter (snu sittedel, svivel hjul etc)... MEN... dårlige hjul! Dette er veldig smak og behag men kjøper ALDRI vogn igjen uten lufthjul!
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Hjulene er ikke noe bra, enig med ho over, holder meg til lufthjul.. Og 3 hjuling har jeg også vært innom, aldri mer.. Ustabil og lett for å tippe/velte... Vil gi et tips om emmaljunga, kom ut best i test og er superbra.. Er 4. gangs fødende og har vært innom salig mange vogner, og det er 2 merker som skiller seg ut for vår del, emmaljunga og simo..
EllaBella, bølla & minifrosken Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 Fantastisk vogn! Brukte denne til Bøllefrøet, og skal bruke den igjen nå til Minifrosken. Skjønner ikke hjulkritikken, men det er vel smak og behag som så mye annet - jeg vil for eksempel aldri velge en vogn med lufthjul etter å ha brukt denne ;-) Ellers er vogna en drøm å trille på både grus og asfalt, snur på en 5øring, framhjulet kan låses til trilling i brøyteskavler og på snø, stødig og flott vogn som holdt hele vognperioden for vår del. Anbefales!
1gang09 Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2009 takk for tips, meninger og altsammen:)
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 15. mai 2009 #6 Skrevet 15. mai 2009 Kan skrive under på alt EllaBella sier. Jeg har brukt vogna i snaue 8 mnd nå, på all slags føre og underlag. Elsker vogna, og om det noen sinne kommer et nytt frø, skal h*n få samme vogna. Den er lett å drasse ut og inn av bilen også, kul å se på, lun og fin, i det hele tatt en topp vogn!!
HØNAogEGGET *har født* Skrevet 15. mai 2009 #7 Skrevet 15. mai 2009 Jeg har også sett på denne vogna, og har veldig lyst til å kjøpe. Har simo kombi fra før, og lengter etter 3-hjuling. Men så har jeg sett på den barnevogn sida der folk legger inn erfaringer om de forskjellige vognene. Der er det utrolig spredte meninger! Noen solge igjen etter 2 mnd, mens andre elsker den! Har så lyst på en vogn jeg blir kjempefornøyd med! Skal være enig i kritikken som går på vanskelig tilgjengelig handlekurv, og at den ikke blir veldig liten sammenlagt (etter å ha prøvd den flere ganger i butikk). Men den er flott å se på, og for meg virker den bedre å trille enn de andre 3 hjulingene. Men nå har jeg bare trillet i butikken da... Forstår IKKE at tfk er så populær, den er jo hel forferdelig å se på, og gynger noe voldsomt når man triller... Hvilken farge syns dere er finest? Jeg er usikker, vurderer bl.a brun (kjedelig??) eller rød (for prangende??). Andre meninger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå