fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Er det noen som har vært på Majorstuaklinikken i Bergen for 3D ultralyd? Hvordan var det? Finnes det flere klinikker som utfører 3D-ultralyd i Bergensområdet?
cathy 2 på under 1 år Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Jeg var der for 1 uke siden og det var helt utrolig! Hun som jeg var hos var utrolig grei og utstyret er helt utrolig. Jeg var bare 24 uker da så hun var ikke så fotogen så vi skal få komme tilbake hvis vi vil det! Jeg søkte rundt og prøvde og finne andre steder som utførte dette i bergen men fant ingen. Jeg vil annbefale de, det var en utrolig opplevelse.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2009 Høres bra ut:) Måtte dere bestille lenge i forveien og hva betalte dere?
cathy 2 på under 1 år Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 nehh tror ikke du trenger bestille så langt i forveien, jeg ringte og bestilte en god stund før, vi tok en 3D uten medisinsk undersøkelse og da kostet det 900 kr. Men det er jo bare og ringe og høre med de hva de sier er best og gjøre! Veldig hyggelige folk der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå