lengter daler ned i skjul... Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 lillemann på 7 mnd er plaget av solen når han sitter i vogna... så jeg kjøpte solbriller på apoteket, sånne med strikk, men han hatet det, gråt og dro i dem hele tiden, stakkar. tror dere han venner seg hvis jeg bare fortsetter?
mamarama og lille banan Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 ikke vet jeg...men jeg kjøpte solbriller til poden på 6,5 mnd for en måneds tid siden, og han elsker dem! har aldri prøvd å ta dem av. men det kan jo endre seg da. han må vel bare venne seg til dem. sette dem på i en trygg og ikke stresset setting og skryte av ham
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Flisa mi liker også solbrillene sine, men jeg fikk et tips om å sette dem på barnet i skarpt sollys, sånn at de fikk kjenne selv hvor deilig det var å få på brillene. Altså, at man tar dem på ute i sola og ikke inne eller i skyggen=)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2009 ja jeg prøvd det, men det funka ikke. skikkelig irriterende, hehe. han er skikkelig plaget av sola i ansiktet, og jeg har ikke parasoll til vogna.
Lunita_ Skrevet 15. mai 2009 #5 Skrevet 15. mai 2009 snuppen her liker solbrillene sine:) han protesterte med en gang,men så tok jeg dem av i sola og da fant han nok ut at det var best å ha dem på,siden det var så skarpt lys ute hehe:) Så han har de på hver gang vi er ute i sola han nå.
Gjest Skrevet 15. mai 2009 #6 Skrevet 15. mai 2009 lillegutt HATA solbrillene sine di første gangene,men nå går det greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå