Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

husvaskinga da. Blæh!!! Har gitt meg selv en pause nå til batteriene på macèn ikke orker mer. Ikke lenge igjen nå:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er syk, svak og dårlig bak :) så blir ikke husvask her til helga.. men skal heldigvis til svigers på 17 mai og får alt servert så da overlever vi nok helga uten husvask denne gangen :)

 

men er deilig når det er gjort da og man setter seg ned til kvelden og det er rent og ryddig i huset *drømme*

Skrevet

Blåser i husvasken. Tar over med støvsugeren og prøver å få orden på rotet, og så får det være som det er. 17.mai skal man jo være ute allikevel ;)))))

Skrevet

metaMORfose: jeg er fullstendig enig! Kunne ikke sagt det bedre selv faktisk =)

 

Jeg hadde tenkt å vaske vinduene i stua, men vet ikke om jeg gidder!

Har vaska på badet idag da, det er jo litt viktig at det er rent!!! =)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...