NoDoubt Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 husvaskinga da. Blæh!!! Har gitt meg selv en pause nå til batteriene på macèn ikke orker mer. Ikke lenge igjen nå:-(
lÅktiHaUDe Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 jeg er syk, svak og dårlig bak så blir ikke husvask her til helga.. men skal heldigvis til svigers på 17 mai og får alt servert så da overlever vi nok helga uten husvask denne gangen men er deilig når det er gjort da og man setter seg ned til kvelden og det er rent og ryddig i huset *drømme*
metaMORfose Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Blåser i husvasken. Tar over med støvsugeren og prøver å få orden på rotet, og så får det være som det er. 17.mai skal man jo være ute allikevel ))))
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 metaMORfose: jeg er fullstendig enig! Kunne ikke sagt det bedre selv faktisk =) Jeg hadde tenkt å vaske vinduene i stua, men vet ikke om jeg gidder! Har vaska på badet idag da, det er jo litt viktig at det er rent!!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå