lÅktiHaUDe Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Stakkars tutta våres.. hun er litt lei seg enda for hun savner gamle håret sitt sier hun.. en hard lærepenge det at hun klippet seg kort selv for ca 2 mnd siden.. Alt langt nedenfor skuldrene et stykke og nå kort.. Har deres barn klippet seg??
NoDoubt Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Nei. Men med en mor som er frisør så syns jeg det er nesten litt rart at de ikke har gjort det. Men det kommer gjerne... De er kanskje så vant med å se at mora svinger saksa så det frister gjerne ikke?!
lÅktiHaUDe Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2009 Har jobbet som frisør selv så utstyret ligger her hehe men det var kjøkkensaksa som ble brukt til å fiffe opp frisyren kort ved ørene, panneluggen til hårfestet og en lang hale bak.. uff ikke direkte lekkert kan man si.. kanskje hun trodde det ikke var noe problem etter å ha sett jeg klippe morfaren og søsteren + henne selv..?? ikke vet jeg men gjort er gjort..
metaMORfose Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 Jada, begge de store barna har klippet seg selv. Begge klippet i ca 4-5 års alder. Rett til frisøren og få rettet opp som best mulig. Det er vel bare en sånn ting som skjer, tror jeg. Gutten klippet seg i barnehagen, jenta klippet seg hjemme..... såååååå gøy *ironi*
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. mai 2009 #6 Skrevet 15. mai 2009 Eldstemann gjorde det aldri, men lillemor har klipt seg noen ganger. Første gangen var et par dager før de skulle ta barnahegebilder, da var hun nesten 3 år. Da gikk luggen ved hårfestet, heldigvis ikke så mye på resten av håret. En gang klippet hun seg i barnehagen, da hadde hun, en annen jente som er 5 år og en gutt på 5 år klippet seg selv og hverandre. Lillemor hadde ikke klippet så mye da, litt på sidene bare, som jeg rettet opp ved å skrå håret litt. Jenta på 5 år hadde klippet så mye at foreldrene måtte klippe henne helt kort. "jeg ser jo ut som en gutt" hadde hun sagt etterpå. Han på 5 år sa mora at hun ikke kunne se det på i det hele tatt. Men hun var litt imponert over at noen fikk lov å røre håret hans i det hele tatt, for det fikk ikke hun lov til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå