*emeline* Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Jeg har igår og idag fått veldig vondt i beina. Helt fra lårene og ned, føles som gangsperr på en måte. Jeg har ikke vann i kroppen så er ikke det heller. Det kommer seg når jeg legger meg med bena høyt. Noen andre som har det på samme måten? Er 38+3 idag.
lilliz84 Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 hei. Selv har jeg av og til vondt i hoftene,beina og føttene. Hvis jeg har gått mye en dag,er jeg veldig støl/smerter dagen etter. også plaget med gnagsår til tider,da føttene plutselig hovner opp. Tror nok man må belage seg på litt smerterher og der ,spesielt i slutten. Man er jo tyngre og det skjer mye med kroppen. ikke lenge igjen til deg ser jeg:) lykke til!
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Det er bekkenløsning dessværre..har d akkurat likedan jeg og. kan være noe presser på isjaisen og da kan man få smerter ned lårene osv..få d sjekket hos legen.
*emeline* Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2009 Nei, dette er ikke bekkenløsning. Jeg har det også skjønner du, har 3 barn fra før og vet hvordan det kjennes ut. Dette er mer som gangsperre. Snakket med moren min om det og hun sa det er ganske sikkert dårlig blodomløp som gjør det, noe jeg faktisk også tror. Babyen ligger nok og klemmer på noen blodårer som gjør at blodomløpet i beina blir dårligere. For når jeg legger bena høyt blir det mye bedre. Er ikke isijas-smerter heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå