Gå til innhold

idag må jeg bare syte littegrann :-/


skilt

Anbefalte innlegg

Jeg er høygravid, og sliter med stigende/synkende blodtrykk! Har vanskelig for å puste, må trekke luften skikkelig dypt nedi lungene for å få nok luft :-( Sliter med bekkenplager og har itillegg nå pådratt meg en halsbetennelse med feber!!!!!!!!!!!

 

hehe... dette ble mye grining på en gang.. Høres jo ut som jeg er klar for å bli målt opp, heheh...Idag er en sånn dag hvor jeg blir lei av dette her.. Men en veldig god bonus er jo å kjenne masse liv og MASSE hikking fra lillegull i magen :) Ikke lenge igjen nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler med deg. Det pleier og hjelpe og klage litt :-) og det må da være lov også :-) Har ikke så mye plager som deg, men sliter med bekkenløsningog er dritt lei av å være gravid.Tar snart en time på trampolina hvis ikke det skjer noe snart :-) Vi får bare bite tenna sammen og tenke på premien som kommer til slutt :-) God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til kan det være godt å syte å grine litt ja. Synes litt synd på sambo for tiden, han må jo nesten gjøre alt, jeg fungerer jo ikkje som husmor lengre akkurat. Kan brette klær da, hehe :)

 

Og lillemann på 2 år og 9 måneder er jo så trist for at mamma er dårlig, skal blåse, og sette plaster på meg og sånn, thihi,, søt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har lov til å syte ALT vi vil nå! :) hehe :) Jeg har bekkenløsning, halsbrann og urinveisinfeksjon. Stakkar samboer...hehe ;) Mas er det minste de må tåle da, syns jeg :)

ang trampoline; Har ei venninne som nettopp fødte dagen etter at hun var på trampolinen. verdt et forsøk. Kiler i magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...