Gå til innhold

Hvilken ferie liker dere og hva har dere lyst til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Charter, bilferie etc..

Vi drar som regel til Spania 3-4 uker hvert år (pga astma til lillesnuppa) og vi storkoser oss der :).. men må si jeg godt kunne tenkt meg å kjørt nedover Europa også :) gjorde det som barn og har gode minner om de feriene..

Så vil jeg barna skal få oppleve legoland og Danmark.. En Sverige ferie og kanskje en tur til Disneyland.. er så mye jeg har lyst til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker late ferier med opplevelse, så det er ikke akkurat så lett å få til alltid. :)))) Jeg synes mange stresser så for å oppleve mest mulig, og så må de ha ferie når de kommer hjem. Jeg vil komme uthvilt hjem fra ferie.

Når det gjelder barns behov for ferie, så er det nok ikke deres behov som får oss utenlands, det er nok vårt eget behov. For min del er jeg glad i Norge på sommeren, men synes det er fint å late seg i solen andre steder også.

For voksne er den beste ferien jeg har vært på en spa-ferie på Island med kjæresten min, og med barn så hadde vi noen flotte uker i Hellas. Veldig glad i Hellas.

Skrevet

Ferie uten barn er best i by, liker Praha godt.

Er sjelden vi har ferie uten barn, får ta det igjen når de blir store nok til å ha glede av artitektur. Ideell ferie med små barn vet jeg ikke hva er..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...