En snupp - og en knert i magen Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Skal bare til København men skal ha med reisetrille. Vi har en vi har arvet, men bør vel egentlig ha ny... Ønsker oss helst en maclaren - men den er dyr og jeg finner ingen forhandlere i Oslo som har den. Stemmer det?O Og er det noen med gode tips til utstyrsbutikker i Køben blir jeg glad
En snupp - og en knert i magen Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2009 Da burde vi kanskje ta en tur dit... Men jeg ser jo at Rudo har masse triller som ikke er så dyre. Blir nok en runde i morgen. Er det vanlig med fottrekk til triller, eller må man kjøpe det i tillegg? Vi har et helt ok regntrekk fra den gamle, men det blåser i København
Gjest Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 På en del triller følger det med fottrekk ja. Vi skal kjøpe reisetrille til uka, valger faller nok på Titanium Breeze som de har på bl.a Barnas hus vet jeg.. Jeg har vært i kbh mange ganger, ja, det blåser - men et helt vanlig regntrekk holder nok. Varmere der enn her..
En snupp - og en knert i magen Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2009 Vil helst slippe å ha regntrekk om vi ikke må, det blir nemlig en del protester av det Så på titanium'en nå, den så jo fin ut - og ikke minst billig... Men vet du om den kan legges helt ned?
Gjest Skrevet 15. mai 2009 #6 Skrevet 15. mai 2009 Fra det jeg har forstått så er det hvilestilling på den ja:) Skal dra og se på den til uka så da bestemmer vi oss.. Hehe, regntrekk er ikke særlig kult nei:P Får bare kle på henne godt med tøy, og er det varmt og blåser lite så er det lett å ta av et lag eller to!
En snupp - og en knert i magen Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. mai 2009 Da skal vi se på noen triller fra Troller i morgen - noen som har erfaring med disse? Lieback f.eks. Vi tenker jo å bruke den en del, både hjemme og på tur, så den bør jo være holdbar... Fru Lyng har jo blitt BarnasHus, men det er kanskje like dyrt fortsatt?
~sjiraff~ Skrevet 15. mai 2009 #8 Skrevet 15. mai 2009 Lieback lux fra Carena er en skikkelig møkka trille. Den er ikke dugende til noe. Hjulene svinger ikke, og den er tungvindt å slå opp og ned. Om du på død og liv vil ha den kan du kjøpe vår billig.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. mai 2009 Er det samme vognen som lieback lux fra Troller?... Det var nemlig den vi tenkte på. Men skal uansett prøvetrille inne i butikkene først. Gidder ikke kjøpe hvis det viser seg at det ikke kommer til å vare. Da tar vi heller den "haugen" vi har og bruker bæretøy...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå