Phoebe Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Jeg har 8 dager til termin. Har hatt rier siden kl 22 igårkveld (altså 12 timer nå) I natt var de med ca 10 min mellomrom, men fikk beskjed av føden å vente. Nå er riene med ca 20 min mellomrom, av og til hver halvtime. Er det normalt at fødselen kan stoppe opp igjen?
Nyckelpiga Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Ja det har gjort det på meg fire dager på rad, og noen av dagene har jeg hatt 3 rier på 10 min, men de har ikke vært sterke nok... Nå har jeg ikke kjent noe på to dager og venter utolmodig i spenning..!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Jepp gikk sånni 2 dager jeg, fra søndag til tirsdag.. Men det har stoppet helt opp,, utrolig irriterende.. Ikke ble de sterke nok til attdet ble noe fødsel av det heller, men hadde jo håpet att de skull eta seg opp da!! Men nei da.. Uansett lykke til:)
Phoebe Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2009 Å nei så utrolig skuffende!! Jeg var kjempeklar til å få det overstått nå!! Men de riene som kommer er ganske vonde da... Lov å håpe i det lengste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå