MarsbebisogMathilde Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Ja, nå skal jeg snart i gang igjen etter negativt forsøk i mars. Denne gangen skal de prøve å sette inn egg i naturlig syklus. Noen som har gjort dette?vil gjerne høre om posetive og negative erfaringer om dette. Jeg er faktisk litt skeptisk til dette, men legen mente at jeg burde prøve dette siden jeg reagerte på progenova sist. Blir veldig spennende tid framover nå. Regner med å få satt inn egg i uke 22- 23.
Søskenhåp adopterer Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Hei igjen du, ja jeg har jo gjort dette 2 ganger og det er veldig deilig å slippe medisiner i forkant. Men, aldri fått et pos. svar på mine 3 frys. Legene sa det er like stor sjanse for å lykkes med innsett i naturlig syklus, men jeg er i det hele tatt skeptisk til frys jeg da, i alle fall for min egen del. Men mange lykkes jo. Jeg skal sette inn fersk i uke 22, vi har en egen tråd på uke 22-23 :-)
Maisen65 Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Hei! Jeg har veldig god erfaring med innsett i naturlig syklus. Vi fikk ei skjønn lita jente for vel ett år siden :-) Jeg hadde selv ønske om å forsøke mitt siste fryseegg i naturlig syklus, da jeg følte at kroppen hadde fått nok av tilførte hormoner. Gikk på tildels store doser, både ved fersk forsøk og ved fryseforsøk pga alder. Droppa faktisk alle "stimuli" ved det siste forsøket. Kutta ut akupunktur og babyklister også. - Men brukte crinone etter innsett og fortsatte ut 12. uke. Lykke til, håper du er like heldig som meg!
MarsbebisogMathilde Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2009 Beklager på det sterkeste at jeg ikke har svart på denne tråden.Men dagene har bare flydd avgårde, så har rett og slett ikke hatt tid til å være her inne. Søskenhåp for Edvart:så artig at vi er på lik linje denne gangen også da. Har du satt inn egg nå?Jeg skal sette inn egg på Tirsdag i uke 23. Blir spennende. Denne gangen føler jeg alt er mye bedre. Går jo ikke på progynova denne gangen, så føler kroppen min er sunn og frisk. Var også å målte slimhinna i dag. Den var på 10.Så dette lover bra. Ønsker deg masse lykke til, måtte det klaffe for oss begge denne gangen. Maisen 65.Så kosli å lese.Alltid kjekt å lese når det klaffer for noen. Er du i gang med førsøk nå eller?
Fiffi_79 Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Det klaffet for meg også når jeg satt inn fryse egg i naturlig syklus! Er nå i min 29 svangerskapuke! Masse lykke te!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå