<3MammaMia<3 Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Har de to siste nettene vært dårlig. Har trodd att fødselen har vært i gang,men den gang ei. Har hatt sterke kynnere gjennom mesteparten av natten,en veldig aktiv baby,mageknip å vært helt gjennom våt av svette. Men når morgenen kommer så går det over igjen. Jeg blir like skuffet hver gang. Dette tartr seg opp mot kvelden igjen. Noen andre som har hatt/har det sånn?
Me&Mine Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Jeg hadde d sånn i natt, men så gikk d over i dag tidlig. Sto til og med opp og pakket ferdig bagen..hehe Nå kjenner jeg bare bittelitt murring av og til. Skikkelig kjipt, men han kommer når han kommer
<3MammaMia<3 Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2009 Jeg pakket også ferdig bagen min i går,hadde veldig på følelsen at nå kom det til å skje noe men så sa alt stopp. Går å har litt magesmerter av og til,får håpe det bli noe av dette snart. Slitsomt å ikke få sove på natta. Lykke til til deg,håpe det blir noe av dette snart:-)
Gjest Sauen er fødeklar! Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 Jeg også! Hadde tre netter med mageknip og diare', men ingenting på dagen. Kynnere og murringer også. I natt slapp jeg unna mageknipen, men hadde murringer da... Merkelig. Er 37+3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå