(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Er 26 år og venter en liten jente 29.september. Bor sentralt i Stavanger. Hadde vært kjekt å blitt bedre kjent med noen, enn det en blir bare av å lese innlegg her inne. Interessert? :-)
awenka84 Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Jeg er 24 (og fyller 25 om en liten måned). bor på sandnes, men jobber i stavanger, Venter baby i november. Tror også jeg venter e jente, men får ikke vite før ul. Kjenner ikke så mange gravide.
MathildeC Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Hei, bare send pm om du vil, bare hyggelig å bli kjent med flere som skal føde rimelig samtidig! Jeg har termin 13 oktober og venter min andre jente. Det arrangeres BIM-treff i Stavanger med jevne mellomrom, gå inn på "BIM treff", "Treffsidene Stavanger", så ser du når det skal være treff. Det skal være et 25 mai nå først og fremst.
luftbobler Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 Kjekt å bli kjent med noen flere som skal føde på samme tiden. Jeg venter en jente 2.oktober så vi kan nok finne på å havne på føden samtidig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå