Gå til innhold

Gratulerer til Linda...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

En liten gladnyhet før helgen og 17.mai.

Linda- Ikke såå langt igjen fikk torsdag 14. mai en liten jente. Lille Emelie er 3800g og 51 cm. Alt er vel med alle sammen.

Gratulerer Linda. Dette var kjempemoro. Vi gleder oss til å se bilder og møte den nye verdensborgeren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse Linda! Håper alt er bare vel. Så flott navn dere har valgt. Håper " lillesøster" Amanda har det bra og at hun syns det er greit å bli storesøster og ikke lillesøster som hun selv vil...hehe søte Amanda!

Gleder oss masse til å se masse bilder!

Stor klem Benedicte og mamma`n

Skrevet

Åh så god nyhet, gratulerer så mye til Linda og familien. Nydelig navn (som vi for øvrig har på listen selv - enda en grunn til at jeg tror vi får en gutt ;-) og vi gleder oss masse til å se bilde av det lille vindunderet og høre hvordan ting forløp. Kos dere masse sammen :-)

Klem fra mamma Mia

Skrevet

Så artig nyhet!! Gratulerer så mye!!!

Gleder meg til å se bilder av Emelie (nydelig navn) og en stolt storesøster Amanda!!

Og gleder meg også til å høre hvordan det hele gikk for seg :-)

Stoooor klem fra oss

Skrevet

Så koselig! Gratulerer så mye med en liten jente til!

Håper det står bra til med alle sammen. Gleder oss til å høre masse og se bilder av prinsessen!

Skrevet

Gratulerer så mye Linda og storesøster Amanda:)

Håper alt står bra til med dere alle og at vi snart får se bilder av den lille snulla:)

Skrevet

Så koselig! Gratulerer så mye Linda!! Og ikke minst, gratulerer til storesøster! Gleder meg til å høre mer og til så se bilder jeg også;-)

Skrevet

Takk for alle gratulasjoner!

Allt er bare fint med oss allesammen, bortsett fra at det blir litt lite søvn...

Emelie har nemlig allerede funnet ut av at det ikke er noe stas å sove om nettene, i hvert fall ikke på rygg og uten pupp i munnen! Får se hvordan det utvikler seg...

Amanda er veldig stolt av å ha fått en lillesøster, vil gjerne hjelpe til og kose mye med henne, samtidig som hun er blitt ganske sjalu også. Hun later som at hun er en baby, ska sitte i vogn, bli bært, ha lokk på koppen sin mm (ganske søtt egentlig!) og "straffer" meg med å for eksempel si til pappa "at hun ikke liker mamma" når jeg har vært for mye med Emelie... (Ikke lett å høre når man er trøtt, kroppen full av hormoner og barseltårer...) Vi prøver selvsagt å gi henne så mye oppmerksomhet som mulig, samtidig som hun bare er nødt til å acceptere at det er kommet en liten baby som også må få litt oppmerksomhet av oss. Men jeg ser at sitasjonen er utrolig vanskelig for henne!

Skrevet

GRATULERER så masse, Linda. Kjempefint navn. Kos dere masse.

Klem fra oss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...