Gå til innhold

Hm...ped.leder i bhg er litt bertete og overlegen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns hun som er pedagogisk leder i barnehagen er så overlegen, nesten sånn at jeg ikke vil spørre hvordan småtten sin dag var...

Hun er sånn jåleberte og snobbete, og jeg føler meg bare dum...

Hun er sikkert flink både faglig og med barna, bare ikke med oss voksne - eller så er det bare meg...

Æsj, vet ikke hva jeg ville med dette - kanskje høre om det er andre mødre som også føler seg litt dum og ufiks innimellom ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne av en venninne er ped.leder i bhg, og hun er sånn som du beskriver. Eller, jeg har jo aldri sett henne i jobb, men hun snakker om foreldrene til barna i bhg som om de skulle være en haug med idioter. Ingen skjønner hvordan de skal behandle barna sine, er inkonsekvente og ettergivende. Hun har ikke barn selv...hehe...

Av en eller annen grunn har hun fått meg til å mene at barnehagepersonell uten barn er dårlige kvalifisert uansett hvor mange år de har gått på skole...

Skrevet

Kjenner meg litt igjen fra den forrige bhg men jeg lot det ikke gå inn på meg, ble bare litt irritert. HUn fortalte imidlertid om barnet mitt og hva de hadde gjort men hun hadde en litt arrogant holdning synes jeg. Jeg tror det bunner i hennes egen usikkerhet og jeg har heldigvis et godt selvbilde så det preller av meg :-) Hun er også veldig flink med ungene.

Mitt råd: ikke bry deg, spør om det du lurer på, jeg tror som sagt det bunner i deres usikkerhet :-)

Skrevet

Det er bedre med en pedleder som er bertete og overlegen mot foreldrene enn en som er kjempelei jobben sin, som i vår barnehagen... Heldigvis er det kun hun ene, alle de andre ansatte er fantastiske.

Skrevet

De har vel ulike personligheter de - som alle oss andre ;-) Og noen passer bedre i jobben enn andre. Syns det viktigste er at de er flinke med barna.

Skrevet

Det er jo ikke alltid så greit for oss voksne å vite om de er flinke med barna, da, ihvertfall ikke før barna blir så store at de sier fra selv...

Skrevet

På minsten sin avdeling er 2/4 uten barn og de er vanvittig dyktige, åpne og ikke lei av barn og alt styret rundt. Klart en lærer en del av å ha egne barn, men samtidig er en ikke så fast i et mønster og forventer ikke at alle barn er som egne barn.

Vår ped.leder er dårlig i møte med oss voksne, men hun er dyktig i jobben sin. Det har blitt bedre, men jeg tror inners inne at hun bare er usikker og veldig i forsvarsposisjon. Dårlige ansatte finner en i alle jobber:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...