Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Jeg er så trøtt så trøtt. Vurderer faktisk å ikke få flere barn. Babyen min er 6 mnd nå. Har hatt store problemer med underlivet siden fødselen, og er temmelig traumatisert pga det. Visste ikke at det jeg har opplevd gikk an en gang. Er livredd for å bli gravid igjen. I tillegg hadde jeg ekstrem svangerskapsskvalme som jeg kvir meg enormt til å oppleve igjen. Idag sitter jeg her å lurer på om jeg faktisk bare skal slå meg til ro med den ene babyen jeg har. Men så tenker jeg liksom på fremtiden... Det hadde jo vært kjekkest å ha to. Da har de jo selskap i hverandre. Må være trist å være enebarn har jeg alltid tenkt. Føler liksom jeg skylder babyen min å gi den søsken. Men uff..jeg vet rett og slett ikke... Frister liksom litt å bare sette en stopp.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Dette er da ikke noe du må ta en avgjørelse på nå. Kos deg med babyen din i noen år, så ser du om lysten på flere kommer seinere.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Jeg fikk en til uansett, var alltid planen å få to og det skulle jeg også ha så lenge jeg kunne bli gravid. Ekstrem svangerskapskvalme i begge svangerskap, kronisk sykdom som forverres under svangerskapet, mye vann fra uke 20, sykemeldt halve svangerskapet begge ganger, veldig lang første fødsel med ødelagt underliv og store plager. Nå som jeg er ferdig å amme nr.2 skal jeg inn til opperasjon av underlivet. Må nok på sikt også opperere magen og kanskje puppene. Mye ekatra hud begge steder. Det er de vært og jeg er utrolig glad for begge ungene .men jeg er også glad for at jeg er ferdig med det. 6 mnd etter første fødsel var jeg enda ikke grodd i underlivet på grunn av ekstra opperasjoner og bettennelser. Fødsel nr.2 gikk helt normalt og var da selvfølgelig mye greiere enn nr.1 som også er vanlig. Ikke la det stoppe deg om du vil ha en til, men du trenger jo ikke bli gravid nå. La det gå noen år til. Jeg har 2,5 år mellom de.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 Jeg brukte 7 år på å fatte mot til å få en til. Så da har jeg på en måte to enebarn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå