Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjeeelp... Det har ikke jeg tenkt på en gang.. Jeg har 40 dager i morgen..

Oj...

Skrevet

hehe:) dette går jo kjempe fort:)

skal bli godt å se lillegutt:)

skal bli satt i gang med akupunkturnåler i uke 36-37 jeg:) håper det skjer noe da:)

Skrevet

Vi får besøk neste helg, så foreløpig vil jeg bare over den helgen, så får vi se... ;o)

Men hvorfor settes i gang så tidlig??

Her tror alle at pinsen er den store helgen - 3 uker før termin, så det blir spennende :o)

Skrevet

hehe.. ja da skjønner jeg at du ikke vil ha han ut den helgen:)

Fordi jeg har begynt å grue veldig til fødselen, da jeg var på ul i uke 31 å babyen veide 2450g... så jeg kunne vente meg en baby på nærmere 5000g!!!

Hun er jordmor også hun som setter nålene, så det er hu som sa vi setter det i gang da.. du skal ikke begynne å grue deg.. å den er så ferdig som den kan bli da allikevel:) ble glad jeg:)

vi går en spennende tid i møte:)

Skrevet

Jeg er fryktelig opp og ned om dagen merker jeg... Den ene dagen er jeg helt HURRA, nå skjer det snart noe, og dagen etter er jeg SUPERANGST, nå skjer det snart noe...

Samtidig synes jeg at jeg har så liten mage, og jeg synes jeg har så lite plager, så jeg kan liksom ikke helt forstå at jeg snart er ferdig.

Og så har det såvidt begynt å gå opp for meg at jeg faktisk må gjennom en heftig prosess før jeg er "ferdig", og jeg skal faktisk ikke tilbake til ting slik de var før...

Min lille prinsesse veier rett over 2 kg nå i uke 35, så hun blir ikke så veldig stor. 6% avvik. Og så ligger hun ekstremt dypt allerede.

Åhhh.. Jeg er så spent!!!

Skrevet

ja vet åssen det er..men etter den ul så har jeg tenkt masse... 5000g syntes jeg er i overkant mye..

ønsker deg masse lykke til:)

detter klarer vi så fint så:)

Skrevet

jeg har også 40 dager igjen idag :D

han kan godt bli der inne litt til, selv om jeg begynner å bli mektig lei! men er liksom ikke helt klar til å få baby i hus heller...hehehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...