Gå til innhold

Jeg vil ha ut denne ungen NÅ!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enda jeg egentlig ikke har tid... :o/ Har termin om 3,5 uke, og 2 eksamner før det som jeg tenkte å komme meg gjennom. Men jeg er så dritt lei! Har vondt over alt, orker såvidt 3 timer alene med jenta mi, null husarbeid. Har lagt meg kl 8 de siste månedene og er alikevel ikke uthvilt, sover så sinnsykt dårlig... Har det sikkert ikke noe værre enn alle andre som er like langt, men uansett...

Jeg har søren meg vært gravid siden juli!!!! Greit, et lite opphold på 3 uker. Hadde en MA. Vet jeg ikke bør tenke på det, men jeg skulle føde i april, ikke juni!

Om 2 uker skal hun ut, samme hva!

*Dette er kanskje grunnen til at man går så lenge? Man skal bli så lei at man gleder seg til fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, du er nå søt da;) Ja, jeg tror litt av grunnen til at et sv.skap er så langt er fordi man på slutten er så dritt lei at man bruker ALLE krefter man har på å få de ut. ;)

Skrevet

at du med vilje har valgt å gjøre dette så tett skjønner jeg ikke... hehe :o)

Hata det første gang, hater det det nå. Og kommer helt sikkert til å hate det neste gang.... :o/ Men greier ikke å slå fra meg neste gang... Så jeg må vel være gal eller noe...

Skrevet

Sist stresset jeg veldig med å få Max ut. Da prøvde jeg absolutt alle kjerringråd i boka, var ikke før jeg faktisk roa ned og innså at han ikke kom når jeg selv ville at han faktisk kom:P Denne gang er jeg mye mer avslappet til det hele. Hun kan GJERNE være der inne de to ukene etter termin:P Mer kosetid med Max.

Hehe, tenker på nr 3 jeg og, men det gjør ikke Per, haha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...