Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

No har eg nett testa positivt.... er litt sjokkert. Me har vore sååå forsiktige. Grunnen til forsiktigheten er at me har ein baby i hus i + ein åtteåring:) og har vore fornøyd med to barn:) Så i desse dagar tenkte eg bestilla time for innsetting av hormonspiral... Men det treng eg jo ikkje no :) Har ikkje peil på kor mange veker eg er på vei. Hadde mens i løpet av mndskiftet mars/ april... men dato??? Det var første mens etter sv.skapet.

Har vore litt småkvalm om morningene og det er grunnen til at eg tok ein test.

Høyres nok litt utakknemlig ut no... det er ikkje meininga. Men dette var ikkje akkuratt planen no. Innerst inne er eg jo glad :) Berre litt fortvila. Har jo akkuratt fått baby :)

Fleire i min situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :) d var jo kjempe koselig selv om d ikke var planlagt da..hehe...sånnt kan jo bare skje da å d er nok en mening med d vil jeg tro...hva har du tenkt til å gjøre nå da? håper du blir me oss..klemz

Skrevet

Takk:) Abort har aldri vore eit alternativ noken gong tidligare og sjølsagt heller ikkje no :) Men litt uvirkelig og fjernt kan eg underskriva at det er foreløpig.... Har ik fortalt det til noken endå.. Sambuaren min e på jobb i "havet"..... intetanende yet !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...