Gå til innhold

Kvalm,Trøtt, "ømme/store bryster"..puhh!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er bare litt av symptomene jeg kjenner.er ca 5.uker på vei,men brystene har allerede fordoblet seg liksom..hehe;) kvalm de første timene jeg står opp,og blir fort litt sliten og trøtt utpå dagen.

Hva med dere andre?kjenner dere noe til svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir bare litt småuggen dersom det er lenge siden jeg har spist, men ikke noe på morgenen heldigvis.

Merker at jeg blir litt ensporet når det er noe mat jeg får lyst på, da vil jeg ha den tingen og kun det! Dessverre så er det jeg har mest lyst på av alt en suppe som ble servert på Zupperia i Bergen for flere år siden før den ble tatt av menyen. Det er også verdt å nevne at jeg nå bor i Ålesund, så det skal ikke være lett! :-P

Jeg kjenner lite i livmoren nå, og det synes jeg er leit. Jeg skulle mye heller hatt murringer i livmoren hele dagen slik at jeg visste at ting utviklet seg.

Puppene ser ut til å ha vokst litt, og de er ømme, men bare når jeg dytter på de. Litt vondt å ligge på de noen ganger, men som regel uproblematisk.

Jeg fryser og blir kjempevarm om hverandre på kvelden... Tidligere denne uka måtte jeg ha på meg ekstra klær under dyna, mens de to siste kveldene har jeg kokt i stedet.

Er litt ekstra trøtt, men ikke så mye at det plager meg nevneverdig.

Er 5+3 i dag og synes de to ukene jeg har vært klar over svangerskapet har gått utrolig sakte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...