Gå til innhold

Hvor har det blitt av Northernlights?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har jeg ikke sett her inne de siste gangene jeg har vært her!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har da svart på mange innlegg i det siste.

Skrevet

Sist innlogget i februar 2009 sto det på profilen hennes?

Skrevet

Hun var da her igår hu.. Og svarte på den tråden om Rybak.

(Mener jeg veldig bestemt...)

Skrevet

Gikk tilbake på den tråden nå, trykket på nicket og kom frem til rett perosn. Merkelig at det sto at hun ikke har vært innlogget siden 26februar - men kanskje hun ikke logger ut da.. ;)

Skrevet

Roper du på meg fordi jeg hadde en PM?

Isåfall har du svar =o)

Skrevet

Har da virkelig ikke vært logga inn konstant siden 26.februar ;o)

Det kan jeg forsikre deg om at jeg ikke har =o) hehe

Skrevet

Hmm, jeg vet ikke jeg!

Profiler lyver ikke - eller? ;)

heheeh :P

Du sitter ikke her som en hauk hver dag? Sjekker innlegg, svarer som anonym for så å komme frem om natten (i norsk tid) med nicket ditt? :P

Skrevet

Jeg har funnet et nytt hjem, og kommer ikke til å se meg tilbake!

:op

Et lokalt forum, med mødre her jeg bor. Tenk.

Hehe

Jeg er her enda. Men nei, du.Jeg har nok vært utlogga mellom 26.februar og nå, ja. Men ikke vær trygg for at jeg ikke puster deg i nakken....hohoho

Virkelig; jeg fant dette forumet som har mødre rett her i nærheten hvor jeg bor. Trenger venner både jeg og minsten. Og det finner vi der. Bokklubber og andre ting for de voksne, lekeklubb for de små.

Til høsten begynner han på skole, så da finner han mange små venner. Men før det må han jo ha venner også.

Skrevet

Jeg kan godt leve med at du puster meg i nakken, for du er ikke skremmende!

:D

Så morro da, at du har funnet et forum med venner i NÆRHETEN! ;)

Må gjøre godt for deg. Jeg som bodde i Åfjord i 3år og ikke hadde noen særlige venner (fordi de hadde flyttet og begynt å studere langt fra Åfjord..) så ble det kjedelig i lengden - men allikevel kunne jeg besøke venner i Tr.heim, uten at det kostet så mye som en flybillett gjør for deg ;)

Nå som jeg bor i Kløfta er jo tilværelsen MYE lettere.

Jeg er på et ukjent sted, men tror aldri jeg har møtt så mye ukjente mennesker på 1år - som det jeg har gjort i de 18årene jeg bodde i Åfjord. Der kjente jo alle alle allikevel, hehehe :P

I tillegg gjør det godt å ha et forum som man kan bli kjent med nye folk litt og dele ting med, for så å møte de. Jeg syns det er lettere, for da har man en liten ide om hva den andre interesserer seg for ++

Nå begynner jeg å bable, du kjenner vel til innleggene mine som plutselig kommer til 4-5 og 6 sider ;) hihi

Hjelp, skole?

Sier du SKOLE?

Hehehe, det er så uvant å høre det, Daniel skal ikke begynne på førskole engang før om noen år jo..

Din er vel noen mnd eldre enn min eller noe? Eller var han født etter jan 06? Nei, nå husker jeg jammen ikke!

Uansett, venner må han også ha ja. Godt å høre at du har kommet deg ut av huset. Jeg kjenner/kjente meg igjen av det å mure seg inn i huset. I den tiden jeg bodde i Å.

Familien var der, men.. Man trenger så mye mer enn familien, og impulser ++

Man blir veldig ensom, selv om jeg for min del kjente alle. Men, ingen var på min alder og da er det DIB da.. Som blir/ble erstatteren.

Jeg fikk meg jobb i aug ifjor og forsvant omtrent fra DIB helt til mars i år nå. Etter det har jeg vært sykemeldt og lign, og ikke jobbet.. Så da.. Er DIB livet tilbake - er flinkere til å faktisk se litt lenger nå, og snakker med naboer, besøker venner, blir kjent med nye +

Utrolig hvor hektet man kan bli på ett forum.

Flott å høre at du har det bra!

Blir jo til at man tenker på de som man har snakket litt med. Du var jo her en stund du også. :)

Bare godt å se at du er her innimellom, også er det enda bedre å høre at det målet du satte deg om å bli kjent med naboer og lign virkelig har fungert.

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...