Månefeen ♥ Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 For flere uker siden at jeg absolutt ikke kom til å gå så lenge som til termin, hun kom nok til å komme en eller kanskje to uker før, familie var også sååå sikker på å bli besteforeldre lenge før. Var på sjekk på KK for noen uker siden pga maserier (gikk i 4t med skikkelige vondter) å jordmor da sendte oss hjem igjen men var sikker på vi kom til å komme tilbake dagen etter. Magen sank veldig i påsken, og hodet var festet allerede da. Termin er om to dager, å bolla er fortsatt i ovnen Gjør ikke meg noe, men har ikke vært avslappende siste tiden når "alle" sier "hun kommer nok snart ja, du føder nok i morgen" Nei dere, uansett hva ekspertene sier, babyen kommer når den selv er klar!
klarfornr2 Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Idiotisk at fagfolket sier sånt, for det skaper jo en viss forventning.
majsen81 Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Det er som å lese om meg selv... Og det er sant som du sier, babyen kommer når den er klar, ikke når jordmor sier den vil komme... LYKKE TIL!!
Plutselig_gravid Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 hehe. Kjenner meg igjen her ja. Magen min sank tidlig, hodet festet seg tidlig. Mye nedpress,kynnere, stikkinger osv. I uke 35 hadde jeg premature rier. Åpnet meg 2 cm og livmorhalsen 1 cm. Fødsel innen 1-2 uker fikk jeg beskjed om på sykehuset. HAHAHA. Jeg fødte 2 uker over termin. SÅ der tok de feil!!!
ei lita tulle født 31.01.11 Skrevet 15. mai 2009 #5 Skrevet 15. mai 2009 Spørst om det blir sånn med meg også Vart lagt inn med livmorhals på 13 mm og er no sjukmeldt 100 % ut svangerskapet (er 34+4 i dag) for å unngå prematur fødsel-eine legen på sjukehuset sa at eg _kunne_ gå til termin (men at det ikkje var så sannsynleg), dei to andre overlegane eg snakka med var endå meir sikre på at det blir fødsel før termin. Eg held nok ein knapp på at eg blir gåande til termin eg hehe Så får vi sjå kven som får rett! Har høyrt om fleire "tilfeller" der jordmor eller lege er skråsikre på at babyen kjem før termin, men dei kan nok ta feil der ja! Som du seier-babyen kjem nok når den er klar sjølv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå