Mamma Mim Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Vi skal reise sørover i begynnelsen av august og skal da i dyreparken med vår 3 åring. Nå sitter jeg og skal bestille billetter.. Tenker det blir lite med 1 dag også er det jo tilbud på 3 dager for prisen av 2 nå. Så da blir det nok det. Lurer på om det stemmer at det er 3-14 års grense på dags/3dagerspass, mens en unge født etter 01.01.06 går gratis på årskort? Da vil det jo lønne seg å bestille 3 dagerspass for en av oss og årskort til den andre + 3 åringen. (Får vist ikke bestillt årskort til bare gutten) Noen som vet?
FlightlessBird Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Dere må vel betale det året barnet fyller fire! Så det kommer ann på om han fyller fire i år eller ikke,...
FlightlessBird Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Men jeg hadde nok ringt de om jeg var deg, bare sånn for sikkerhets skyld =)
Mamma Mim Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2009 Han fylte akkurat 3 nå. Får prøve å ringe dem i morgen
megogdetretrolla Skrevet 15. mai 2009 #5 Skrevet 15. mai 2009 Det stemmer at du får gratis årskort til barn født etter 1.1.06. Men jeg tror kanskje at du da må kjøpe årskort til en voksen i tillegg... Du får ringe å høre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå