Gå til innhold

Skal på UL i morgen. Kryss fingrene for meg:)


Sanna

Anbefalte innlegg

Har hatt litt blødninger siden tirsdag og skal på ultralyd i morgen. Er veldig spent.... Er litt optimistisk siden jeg blødde i de forrige graviditene også, men kjenner sterk tvil samtidig....Håper så inderlig det går bra denne gangen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til! Håper du har en sterk og fin spire der inne som holder fast!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lykkeønskninger fra deg:) Alt gikk fint på UL, men jeg fikk meg en overraskelse! Det viste seg nemlig at jeg hadde vært gravid med tvillinger(!!!!), men at den ene var mye mindre enn den andre. Så kun liv i den ene fostersekken også, så gyn. sa det forklarte hvorfor jeg hadde blødninger. I hvertfall veldig glad for at der var liv i det ene, tross alt. Er sykemeldt en uke og tar det med ro.... Ha en god 17.mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 6. jan. Hvis jeg regner rett er det 6 + 5. Er veldig bekymret i dag. Våknet i dag og hadde stor blødning....og det har fortsatt i dag som kraftig mensblødn. Ringte legevakta for å høre om det var normalt å blø når det ene skal ut, men de kunne ikke si noe fra eller til. Det kunne være både normalt og unormalt. Blir ny UL over helga. Må bare håpe at det andre holder seg der. De sa at det kunne fremprovosere at det andre fosteret kommer ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, trist å høre at du har begynt å blø igjen. Krysser fingrene for deg - lykke til på UL over helga! Håper du klarer å kose deg litt på 17. mai allikevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei

 

jeg var også gravid med 2 og mistet den ene i uke 8, og jeg blødde MYE, svære klumper og stod med blod til knærne flere ganger, men det gikk helt fint med den andre, han er en glad gutt på 9 år snart

 

så prøv å slappe av, vet det kan være vanskelig, men prøv....

 

ønsker deg masse lykke til uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper det har gått bra på UL. Jeg fikk samme beskjeden på tirsdag, men at det kunne være et lite (bittebittelite) håp om at den andre kan være der enda. Er vel såpass tidlig at hjertelyden kanskje ikke vises enda, men så det tydelig på den andre.

 

Min gyn. sa at jeg måtte regne med å blø som mens når den ene skal ut. og at jeg måtte ringe med en gang dersom det skjedde, for det kunne påvirke den andre. Men om det ikke skjedde noe før, skal jeg på ny UL om 2 uker.

 

Lykke til masse masse i alle fall, håper alt står bra til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) takk for gode ord fra dere:) Veldig godt å høre at andre har opplevd slik og at det likevel har gått bra. Jeg skal på UL på torsdag. Regner med at alt er ok. Føler meg i hvertfall gravid enda. Fredag var siste dag med blødning, så satser på det har stabilisert seg. Har tatt det veldig med ro. Har hatt så lyst å gå på fjellet og lange turer, men har kosa meg og tatt livet med ro. :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...