Gå til innhold

Gul utflod, slim, slimpropp..... ??


tre håpefulle

Anbefalte innlegg

Jeg har siste dagene fått mer gulaktig utflod.. Tidligere i dag så følte jeg det nesten rann litt.. Jeg dro på toalettet, å da hadde det kommet en del gult slim i bindet.. Ikke noe blod eller grønlig farge som jeg ser andre her inne har fortalt tidligere..

 

Kan denne slimproppen komme litt over flere dager i mindre mengder, eller er det en propp som kommer hel ut?? Å hvor stor er den?? Hard?? mjuk?? Jeg så ingen slimpropp når vannet mitt gikk forige gang i uke 32.. Men jeg husker at jeg hadde mye av denne gule utfloden i dagene før vannet gikk, for jeg snakket med jordmoren om det noen dager før vannet gikk... Å det var også slik at jeg kjente at det "rant" litt, å måtte skifte bind flere ganger daglig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

spennanes å lese at andre oppleve det samme som meg.. har å hatt i de siste 3-4 dagene gulaktig utflod.. det begynte med at jeg hostet så kjentes det ut som det rann litt, så da man gikk på do, så ble jeg veldig usikker om jeg lak fostervann eller om blæra var for fylt.. men så har det fortsatte i ettertid..

Min slimpropp hadde gått for lenge siden mente JM, siden jeg ble innlagt på sykehuset i uke 33 med rier, men de fikk stoppa det.. så har hatt 2 cm åpning siden da.. så legene å JM mener at det kommer til å gå raskt med meg den her gangen pga åpningen.Har termin i dag så venter kjempe spent for å møte vår lille Prinsesse:D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og masse gul utflod...men tror det kommer av sopp rett og slett. Har slitt med det lenge nå, de siste 9 -10 ukene, hele tiden da hatt denne gule utfloden som det kommer MYE av.

 

Bruker ca 8-10 bind for dagen...

 

Vet ikke om noen propp har gått her, termin om 8 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...