Gjest Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Og det er skummelt. Minsten er 16 mnd og jeg har sverget hele veien at han er andre OG sistemann. Jeg har vært særdeles kurert for alt som har med foreldrepermisjon og babyer å gjøre. Jeg nyter å jobbe, Meeen, nå kjenner jeg følelsen komme snikende. Det hadde jo vært fint med en til - og særlig om det ble en jente. Etter førstemann tok det over 3 år før jeg tenkte tanken på en til. Denne gangen hadde jeg aldri trodd de tankene skulle komme. Og etter bare litt over ett år da. Har til og med kvittet meg med alt av baby klær og utstyr så fort det har blitt for lite. Så sikker har jeg vært.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Ei venninne av meg sa så fint her om dagen "det er ikke bare en baby, men et barn" - som i at man ofte kan få lyst på noe man savner, som feks baby/babytid eller det kjønnet man "mangler". Men babyen vokser jo til og blir et barn med alt det det fører med seg, og sånn sett følte hun seg ferdig (til tross for at hun kunne savne baby, og helst jentebaby siden hun har flere gutter). Jeg har en av hver, yngste bare 3mnd men jeg har jaggu lyst på baby. Mistenker riktignok at det bare er fordi jeg føler jeg mista de 2 første mnd i stress rundt amming, søskensjalusi og nedstemthet...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Men bare så det er sagt - med tanke på hvor fæle svangerskapene mine har vært sånn rent fysisk, så blir det ikke fler altså. Mannen nekter og hvis jeg leter frem fornuften i meg så vil ikke jeg heller ha flere ;o)
Gjest Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Ja, det er nettop det. Det ene året hjemme går fort, og da er det full jobb og unger i bhg og skole. For ikke å snakke om fritidsaktiviteter. Og jeg er IKKE klar for å gå gravid og ikke minst det å gå gjennom en fødsel en gang til. Adopsjon har vi tenkt på, og får det veldig anbefalt av min bror som har vært gjennom det. Men det er jo en stor påkjenning det også, og veldig lang ventetid i usikkerhet. Nei - jeg tror nok jeg er forsynt og er veldig glad for de to nydelige gutta mine. Det er bare å vente på barnebarn, hihi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå