Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Synes det er skikkelig ekkelt.. bør man bli hysterisk?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Hvordan blir man smittet? spytt? i jorda? som dere skjønner har jeg ikke peiling...
Gjest Tale30 Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Dette har jeg ikke hørt om. Man blir vel ikke rammet slik man ble før? Nå er man vel vaksinert osv. Men det er jo kanskje ikke de minste barna. Dette var jeg lykkelig uvitende om..
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #5 Skrevet 14. mai 2009 begynner når de er 6 mnd tror jeg. Uansett er det mange som ikke er vaksinert.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #6 Skrevet 15. mai 2009 Dette er vel bare en ettervirkning av at alle dib-damene her BIOKOTTER vaksiner til sine barn!!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #7 Skrevet 15. mai 2009 Det stod i den nettavisen jeg leste at barnet var vaksinert
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #8 Skrevet 15. mai 2009 Du bør ikkje bli hysterisk, nei. Dersom dette viser seg å vere ekte poliovirus og ikkje restar etter vaksine, så vil det vere første gang det er påvist i Europa på 11 år! Barnet er heller ikkje sjukt, det er berre eit tilfeldig funn. Er ca 1% av dei som er smitta som utviklar poliomyelitt. Alt dette iflg aftenposten på nett i dag. Iflg dei var det uavklart om barnet hadde fått poliovaksine. Så slapp av og nyt dagen.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #9 Skrevet 15. mai 2009 Det er derfor jeg har vaksinert ungene mine, så slipper jeg å være redd for det! Skal verken bekymre meg for polio eller svineinfluensa, er mer sannsynelig at mye anet farlig skjer lenge før det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå