Gå til innhold

Vet ikke helt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor jeg vil med dette. Men føler at jeg må skrive det på en måte...

det handler om søsteren min. Hun er 3år eldre enn meg og har alltid slitt på kjærestefronten. Hun er ei fantastisk jente i midten av 20årene, hun er pen, snill, god, følsom, morsom, ærlig, en god venn, og en jente man virkelig kan stole på. Hun har hatt flere kjærester, men det har aldri vært noen som har vart lenge.. hun blir intens når hun er forelsket, og jeg tror det er grunnen til at guttene blir skremt. Hun blir stormende forelsket og atter såret gang på gang. Så er det meg.. det er ekkelt å skrive dette, for jeg føler meg så slem. Men jeg er lykkelig, og føler meg veldig vellykket. Jeg ser bra ut, har vært i to forhold i livet mitt og begge har vart i flere år og jeg var samboer med de begge. Nå bor jeg med verdens beste mann og sammen har vi et herlig barn. Vi bor i en fin leilighet og er veldig lykkelige sammen. Jeg føler det veldig "sårt" at jeg som er flere år yngre enn henne er så "vellykket" (Ja, det høres fælt ut at jeg skriver det selv).. jeg vet jo ikke om hun er misunnelig, men jeg hadde skjønt det om hun var det. Hun ønsker seg en kjæreste, et forhold og savnet etter barn vokser i henne.

Hun har få venninner, men de hun har er gode noe jeg er veldig glad for. Men venninnene hennes har samboere, er gravide og har fått barn.. mens hun atter står igjen alene. Jeg vil så gjerne finne kjærligheten for henne, hun fortjener alt godt. Jeg ønsker at hun skal være elsket og at hun skal bli mamma - at hun skal bli like lykkelig som meg. Men tiden går og hun blir gang på gang såret, og for hver gang føler jeg et stikk fordi jeg er så heldig..

Huff, vet ikke hvor jeg vil hen med dette.. føler bare at lykken ikke er helt fullkommen før hun er like lykkelig som meg. Vondt å høre henne snakke om at hun er glad på venninner sine vegne siden de er gravide ol, og vondt å høre henne si at hun har lyst på barn mens hun duller med min lille :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg skjønner at du føler det som "feil" at du har oppnådd å få samboer og barn før henne. Men til trøst vil jeg si at søsteren din fremdeles er ung. Jeg var over 30 før jeg fikk det jeg lengtet etter som mest, og nå har jeg både samboer og tre barn.

Lykke til søsteren din:-)

Skrevet

Det er ikke bare det at jeg fant lykken før henne.. men at hun har så uflaks i kjærlighet i tillegg. Som jeg sa har hun venner, men det er kun noen få.. og de har liksom sitt eget, så hun som singel blir stående litt alene til enhver tid. Jeg håper hun er like heldig som deg.. at hun finner kjærligheten og får mange barn snart :) Hun fortjener det mer enn noen andre!!

Hilsen hi.

Skrevet

Hei igjen

Ja, og det kan jo skje før man aner. Hun er i hvert fall heldig som har en snill lillesøster, og et tantebarn:-)

Kanskje hun skulle nett-date litt? Lykke til i hvert fall.

Skrevet

Hun har prøvd det,uten noe særlig lykke dessverre. Skulle ønske jeg bare kunne finne "Den rette" til henne så hun slapp å være ulykkelig :)

Takk for svar iallefall :)

Hilsen

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...