♥KlaraKu♥ Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Har en gutt på 9 mndr og venter nr 2 10 januar ca, lurer på om det er noen om vil møtes eller gå en tur en dag det passer? Vi ønsker tur venner ellr bare møtes slik at ungene kan leke sammen også Har ikke bodd i Stavanger så veldig lenge så hadde vært gøy å blitt kjent med andre som kanskje skal føde samme tid som meg eller har en som er like gammel eller rundt på alder med min sønn! Send en pm eller legg igjen ett svar om du ønsker å bli mer kjent med oss
IreneogBirk Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Hei u:o) der va du;) håpe noen andre og ville blitt med å gå tur ja:) takk for i dag va veldig koselig:) det neste blir tur jordå rundt då=) må bli etter onsdag då siden det blir då eg vinne de 92 mill:P hehe ha ei goe natt:)
♥KlaraKu♥ Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2009 Hehe ja eg glede meg te du ska dra meg me på ein stor tur ja eg håpre andre og ser denna tråden og blir me §
Gjest Skrevet 15. mai 2009 #5 Skrevet 15. mai 2009 jeg er fra stavanger,men har ikke barn i samme alder da...jente på snart 6 år og lillegutt blir 5 mnd 19 mai
IreneogBirk Skrevet 15. mai 2009 #6 Skrevet 15. mai 2009 Koseligt LeneM/emma og adrian, bor med min søster og har selv en gutt på 6 mndr og barnet til min søster som også heter emma er 5 år:)
<3 mine søte små<3 Skrevet 15. mai 2009 #7 Skrevet 15. mai 2009 heisann:) Kommer fra sandnes... vil gjærne bli med på tur:) vi har en liten gutt på 7 mnd
Gjest Skrevet 15. mai 2009 #8 Skrevet 15. mai 2009 så kjekt! vi bor i stavanger vi,rett med mosvannet kan ærlig innrømme at det ikke har blitt så mye turgåing rundt vannet som jeg hadde håpet på etter vi flytta hit (for en mnd siden) men jeg håper det tar seg opp nå når sola har kommet frem hehe
mine små gull Skrevet 15. mai 2009 #9 Skrevet 15. mai 2009 hei.. komme fra bryne.har ei jenta på 1 år
Gjest Skrevet 15. mai 2009 #10 Skrevet 15. mai 2009 dytter litt jeg,sånn at andre og får denne med seg :=)
♥KlaraKu♥ Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 16. mai 2009 Vi bor på Gauel men vi tar gjerne bussen til byen for å gå tur rundt mosvannet når det er flott vær Kan ikke de om evnt vil gå tur eller treffes for en lunch sende meg en mld ? Hadde vært koselig hverfall, og evnt legg med msn adr så kan vi jo chatte der også
♥KlaraKu♥ Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #12 Skrevet 16. mai 2009 Vi bor på Gauel men vi tar gjerne bussen til byen for å gå tur rundt mosvannet når det er flott vær Kan ikke de om evnt vil gå tur eller treffes for en lunch sende meg en mld ? Hadde vært koselig hverfall, og evnt legg med msn adr så kan vi jo chatte der også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå