Monajenten Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Kan du da i så fall si meg HVOR jeg har lagt søljene til ungenes bunader?!? Den ene er et arvestykke med noen grønne dråper på:-s Det lure stedet var tydeligvis alt for lurt denne gangen:-(
Himmelblå Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 jeg er ikke synsk selvom jeg får høre av synske at jeg er det! Verdt et forsøk: Første som kom i hodet mitt er i en settekasse. Har du noe sånt? Du vet, slik som henger på veggen med masse bittesmå hyller.
Monajenten Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2009 Jeg har ingen settekasse, men jeg har en annen "liten" hylle, så jeg kan gå å se der!
Himmel og hav Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 I en plastikkpose bakerst i en skuff med sølvskjeer eller no'...det var det som datt ned i hodet på meg, men jeg ville ikke satt penger på det :-)
Monajenten Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2009 Den var nok ikke i hyllen, og heller ikke i noe skuff med sølvskjeer:-s Men dere skal ha for forsøkene, jeg er tom for idéer! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå