Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 ... og andre slike billige "liksomfestdrakter"? Hva i all verden får folk til å kjøpe noe slikt? Hvis man ikke har råd til bunad/ordentlig festdrakt, hvor ikke velge noe helt annet? Det ser jo bare så utrolig teit ut! Lyser billig/juks lang vei.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Bunad er jo det eneste 'ekte' og det er svært få som har det til barna sine da det er dyrt og barna vokser raskt fra den. En festdrakt er en etterligning. Hvilken som er finest og hvilken som er det beste kjøpet er det opp til hver enkelt å velge. En 'Name IT' festdrakt er ikke mer ekte enn en fra Sparkjøp
Gjest Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Eg trur kanskje HI meinte på vaksne. Ingen kan vel seriøst meine at ein skal bruke fleire tusen på ekte barnebunader. Dog kan eg forstå det om det er ein i familien som har sydd, og dei går i arv. Her har vi feks ekte bunadar ifrå ca 7 år og oppover, vi har vel rundt 6-7 bunadar som går i arv. Min er 60 år gammal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå