Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som vi har begynt med grøtt og fruktmos, tror jeg at vi må skaffe oss en bleiebøtte. Har varmekabler på badet, lukten er ikke så bra selv om vi tømmer bøtta vi har nå jevnlig. Hva kan dere anbefale? Holder en bleiebøtte virkelig lukta borte eller er det bortkastede penger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes bleiebøtta er genial :) Er veldig praktisk, og ingen lukt overhodet....

Skrevet

Vi skulle heller ikke ha bleiebøtte, men mannen kjøpte en tilfeldigvis og den har vi aldri angret på at vi har. Vi har Tommee Tippee og den holder virkelig lukten borte, selv om bøtten står på varmekabler. Anbefales.

Skrevet

Vi har aldri angra på at vi kjøpte den! Har den på varmekabler på badet, men det lukter ikke. Den er rett og slett genial! Men vet at det er veldig delte meninger om saken!

Skrevet

Synes ikke det er plass til noen ting i de bleiebøttene. Jeg har Angelcare tror jeg (gratis på Barnas Hus), men finnes det noen som er større? Begynner å merke behovet for luktfri nå ja.

Dette er en av de tingene jeg trodde ville være helt ubrukelig før, men nå viser seg å være gull verdt.

Skrevet

Et klart JA fras oss iallefall! (",)

Skrevet

Fra meg blir det nei - syntes ikke den tok bort all lukt da vi brukte den med våre to første babyer. Denne gangen bruker vi sånne svarte hundeposer som knyttes stramt igjen - billigere og mer effektivt! Prøv det før du kjøper bleiebøtta! :-)

Skrevet

Hehe - takk for raskt svar. Vet hva jeg skal imorgen... =)

Skrevet

JA! Vi har TommeeTippie-bøtta, og er veldig fornøyd. Bor i 4. uten heis, så uaktuelt å fly ned til søpla med hver enkelt bæsjebleie;)

Skrevet

Utvilsomt JA! Vi har Angelcare sin bleiebøtte, og vi er veldig fornøyde med den. Bruker den både til tisse- og bæsjebleier, og har gjort det helt fra fødselen. Hadde ikke klart oss uten. Helt luktfri, selv om den står på varmekabler.

Skrevet

Vi har korbell-bøtte, den er helt super! Ingen lukt, og en refill som varer i flere måneder, så det blir heller ikke særlig kostbart. Et kupp, rett og slett! :)

Skrevet

D kommer ann på kor du bor å kor stort badet ditt e ;-)

Vi har bleiebøtte, men har en gutt som ikke e en bæsjer, så bruke dn til tissbleier, å da e nu vitsen borte :-P Dessuten har æ søppeldunken 10 meter fra badet (har et hus me bare 1 etasje), så klare nåkk å hive dn bæsjbleia i søppeldunken på utsia :-)

Så har tadd dn vekk fra badet nu, opptok bare plass :-)

Skrevet

Vi har kjøpt ny nå, og mini er 9mnd. Mini bæsjer 3-4 ganger pr dag, så vi er litt avhening!

Fikk Angelcare bøtta gratis på reflex, den likte vi ikke! Mini bæsjer rimelig mye, og du må skvise bleia igjennom et trangt lokk. Tøt det ut bæsj fra bleia måtte hele bleiebøtta byttes, da samme plasten ligger i åpningen hele tiden.

Arvet en gammel Sangenic bøtte, var fornøyd med selve bøtta (den trekker ny plast gjennom hullet hver gang du "trekker ned"), men ble gal av at lokket satt så hardt. Når jeg så de hadde fått en ny modell (sikkert 4 siden vår bøtte ble kjøpt) der lokket var lett å åpne slo jeg til (tilbud til 99,- på babyshop).

Har forresten bøtta stående i gangen uten for badedøra, e'kke plass på badet.

Skrevet

jeg brukte bleie bøtta før,men jeg synes det er litt dyrt å gå å kjøpe slike ruller med poser som hører til..for det går jo en del,her bæsjer småtten 3 ganger om dagen.

Så nå har jeg bare vanlig søpplepøse i å bruker den kunn til tissebleier. Bor slik til at jeg bare kan gå ut på trappa med bæsjen,så går jeg med de i søppla når d passer:)

men er helt sikkert fint for de som bor i blokk ja!:) som ikke har anledning til å flu ut med alle bæsjebleiene.

Skrevet

Vi fikk låne og syntes den var veldig ekkel - når man skal tømme den. Mye bedre å ha små poser som man knyter individuelt synes vi.

Skrevet

Man trenger ikke bo i blokk for å sette pris på bleiebøtte. Vi bor i hus og har søppelkassen 10-12 skritt fra ytterdøra. Imidlertid har vi tre etasjer i huset og steller vanligvis alltid på badet i tredje etasje, og det er jo et visst tiltak å skulle bære ned søppelpose med bæsjebleier en eller flere ganger om dagen, kle på seg sko og gå ut (kanskje i regnvær eller snø?) for å kaste posen. Med bleiebøtte trenger vi ikke tømme mer enn maks en gang i uka.

Skrevet

Men synes du ikke at det er ekkelt å tømme bøtta med en uke gamle bleier? Personlig så må jeg si at jeg foretrekker å få de ut av huset så fort som mulig - og man er jo gjerne ute av huset i løpet av dagen - så man kan ta med posen da... For oss så fungerer det i allefall bedre. Morsomt at vi har så forskjellige opplevelser av samme produkt. :)

Skrevet

De er jo forseglet da, er jo det som er poenget med bleiebøtte. Merker ingen lukt når vi tømmer. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...