vimsesvimsen Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Heisann! Jobber i helsevesenet i fast stilling. Har permisjon med 80 % dekningsgrad. Ser på min siste lønnsslipp at jeg har fått utbetalt helligdagstillegg. Sikkert fordi jeg egentlig skulle ha jobbet 1. og 17. mai! Men dette fikk jeg ikke i jula og i påsken... Skal man ha helligdagstillegg når man er i permisjon? Føler meg litt dum nå, dette burde jeg jo ha satt meg inn i! Skylder på ammetåka! He he! Noen som vet?
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Man skal visst få tillegg selvom man er i permisjon. Jeg har ikke fått for noe enda, men de skulle ordne det før sommeren visstnok.
magica og lille tryll ♡ Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Jeg jobber i helsevesenet selv, og har fått beskjed om at jeg får helligdagstillegget i permisjon, men at jeg må være påpasselig med å komme på jobb å føre det opp i lønnssystemet selv (har elektroniske timelister). Men du får bare tillegget for de vaktene du skulle vært på jobb ifølge grunnturnusen din da..
minesmå *2 i magen* Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 Å, jeg fikk beskjed om at jeg ikke fikk.. Men siden jeg jobber i det private så kanskje de kan selv bestemme (selv om de jo pleier å følge det kommunale)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå