Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Kjæresten min sier så utrolig mye rasistiske ting, i tide og utide.. Han vet godt at dette plager meg, da vi har veldig forskjellig holdning til dette.. Jeg kjenner jeg blir utrolig sint, og flau pga dette.. Måtte bare få sagt det!!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Jeg hadde en sånn kjæreste.. Noen ganger bet jeg det i meg, andre ganger svarte jeg ham (ofte foran andre) og startet store diskusjoner.. Forholdet varte ikke, selvom vi en stund bodde sammen, vi hadde bare så forskjellig syn på mennesker og moral.. Mannen min idag var litt rasist, han er blitt slått ned og ranet av innvandrere.. Men jeg har bevisst gått inn for å motbevise at "alle" er slemme og krimineller, og latt han hilse på flere av mine hardtarbeidende, lovlydige 2 generasjons innvandrere.. Så nå er det mye bedre, det er veldig veldig sjelden det kommer noen komentarer, og da tar han seg gjerne i det selv.. Så du må vel bare velge om det er en kamp du vil ta, og om du kan leve med ham hvis du ikke tar kampen.. Vil han overføre sitt syn til evt barn? og hva synes du om det isåfall? Det er jo noe du må spørre deg selv om.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Eksen min, som jeg har et barn med, er også veldig rasistisk. Vet at jeg når det kommer til enkelte ting kan være skeptisk ti innvandrere, men han var så utrolig usaklig og dro alle under en kan. Ble bare teit. Og jeg ble så sint og flau på hans vegne. Han driter seg jo så fullstendig ut! Jeg sa ifra akkurat hva jeg mente om kommentarene hans. Ble så irritert at jeg ikke greidde holde kjeft! Utrolig slitsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå