Gå til innhold

Lykke til MK 73:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare ønske deg masse lykke til i morgen. Du husker sikkert ikke meg, men jeg har vært inn og smuglest litt i permisjonen min, og har følgt litt med deg. Du har opplevd mye, så dette unner jeg deg virkelig.

Nå er det en stund siden jeg har vært inne på disse sidene, men det som var litt festlig var at i dag da jeg kjørte hjem fra jobb og skulle hente lille prinsen min bare "datt" nicket ditt ned i hodet mitt og jeg tenkte på om du hadde blitt gravid! Sånn helt uten videre. Satt nok og tenkte hvor glad jeg var i lilleprins som har blitt 1 år, men likevel.... Tenkte jeg måtte inn her for og se hvordan det gikk, og fikk nesten frysninger når jeg så at du skulle ta testen i morgen.....

Kjenner deg ikke, er heller ikke veldig overtroisk, men dette MÅ være et positivt tegn:-)

Klem og lykke til:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, sol!

Faktisk så husker jeg deg, for jeg syntes du hadde så fint nick :-) så lyst og positivt. Tusen takk for lykkeønskningene!

Det gjør meg ufattelig godt å vite at du og andre her inne tenker på meg og følger opp som dere gjøre. Det er virkelig en fantastisk gjeng her inne, og det er på grunn av det at jeg fortsatt er her inne. Utrolig morsomt at du tenkte på meg idag! Det var jammen litt av et sammentreff :-) Jeg tar det absolutt som et godt tegn, og det varmer hjertet uavhengig av hva resultatet blir imorgen.

Kos deg med prinsene og nyt våren!

Klem til dere fra meg

Gjest Moave
Skrevet

Jeg signerer denne og gleder meg til å høre resultatet - kommer det senere i dag?

Skrevet

Hei, sol!

Det er nesten så jeg kunne begynne å tvile på min overbevisning (at jeg ikke er overtroisk etc) - for du hadde jo helt rett! Rare greier, altså!

Jeg er gravid :-) Kanskje får jeg en liten prins også?

Jeg ønsker deg og dine en flott helg og fin 17.mai, sol.

Skrevet

GRATULERER:-) Så fantastisk!!! Krysser fingrene for at dette skal gå bra. Begynner nesten å bli overtroisk jeg også, skal sende deg noen tanker innimellom, får håpe det hjelper:-) :-)

En ting er jeg helt sikker på og det er at det hjelper å ha troen på at dette skal gå bra, husk tro kan flytte fjell. Pass på at du får god oppfølging av leger. Jeg fikk gå annenhver uke til ultralyd, men det var pga 3 aborter og kort livmorhals. Var ganske betryggene å se at lille gull hadde det bra.

Jeg er overbevist om at det går bra med deg denne gangen. Du får prøve å nyte svangerskapet, noe som kanskje ikke blir så lett. Tenk på resultatet, en skjønn baby, eller kanskje to. Jeg skal følge med deg her inne.

Lille prins turner i senga:-) Er visst ikke så trøtt i dag, og store prins på åtte spiller Nintendo.

Tips til nydelig sang i "rugetiden" whitney houston mariah carey," when you believe"

God helg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...