Gå til innhold

Hadde dere synes at dette var greit??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter jente nr. to nå, og det med navn er vanskelig. Jeg har et navn jeg synes er fint, men et vennepar har ei jente på 9, som heter det samme. De har enkelt navn da, og vi ville kombinert det med et navn til. Burde vi velge noe annet, eller er det ikke så farlig siden datteren til vennene våre er så mye større? Kan selvfølgelig spørre, men er redd de ikke ville svare ærlig hvis de ikke liker det. Hva hadde dere synes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde syns det var rart hvis mine venner hadde tatt samme navn som oss 9 mnd senere... hvis det ikke var et slektsnavn da.,

Skrevet

jeg tror nok hu jenta på 9 hadde syntes det var stas! men jeg ville ikke kalt opp min etter noen jeg kjente som ikke var familie..vi har ikke kalt opp noen av de etter noen..ville ta noe som ikke var vanlig i vår amilie så droppa til og med dobbelt navn...

men synes egentlig ikke det skal være noe problem..så lenge ikke venneparet synes det er et kjempeproblem..:) er jo deres valg!!

Skrevet

Man eier ikke navn, men det der ville jeg likevel kallet plagiat...

Skrevet

Regner med det er 9 år denne jenta er...

Jeg kan ikke se noen grunn til at dere ikke skal kunne ta navnet, jeg hadde i hvert fall ikke reagert på det!

Skrevet

Når dere skal ha dobbeltnavn, så blir det jo ikke helt likt, og hvis det i tillegg er et vanlig navn som Marie eller Anne, el. så må det ihvertfall være "lov".

Skrevet

Ho er 9 år ja...

Skrevet

Navnet vi lurer på er Ida Christine...

Skrevet

Er jo bare å spørre de :)

Jenta på 9 syns sikkert det er gøy :)

Skrevet

Nei man eier ikke et navn, og dere kan kalle barnet deres hva dere vil.

Det var mange i min venninnegjeng som reagerte bestevenninna mi kalte sønnen sin NESTEN det samme som min. Gutten min var da ett år gammel. Hun spurte aldri meg og det synes jeg er greit. Men jeg må le litt av sånn åpenlys mangel på fantasi da:o)

Skrevet

Tar gjerne imot andre tips som kan kombineres med Christine på 3 bokstaver... Ikke Oda, Liv, Mia

Skrevet

Ina, Ine, Eir, Ane, Ada...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...