Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Ser i et annet innlegg at ikke alle er like begeistret for den "styla" stilen til Jan Thomas eller Alexander Rybaks rufsehår. Dette er ingen ny debatt om dem, men heller en uhøytidlig undersøkelse om hvordan du syns en mann skal være "grooma" Liker du den naturlige stilen med tredagersskjegg og rutaskjorte eller heller du mer mot bukser med press og nyfrisert hår?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Aldri hørt uttrykket "grooma".... men jeg synes mannen min er fin jeg, han holder håret temmelig guttekort, ørlittegranne rufsete i panneluggen. Barberer seg ca annenhver dag, men har ikke verdens kraftigste skjeggevekst akkurat så det blir ikke så mye "stubb". Hans uniform er dongery og t-skjorte, hvis han bruker genser er det som regel en ensfarget en. Pynter han seg går det oftest i en penere bukse (uten press) og skjorte, aldri slips. Liker den litt rocka uformelle stilen jeg, guttene kan gjerne pynte seg litt da, men ikke så veldig stivt og formelt. Er svak for gutter med langt hår også..
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Det spørs helt på hormon-nivået mitt. Rundt en viss tid i mnd, så foretrekker jeg den barske, skjeggstubbete, muskuløse, høye og mørke, mystiske sexy mannen. Ellers så er det olabukse, genser, nybarberte, fortsatt muskuløse, små-nerdede, pene mannen.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Liker menn som kan gå fra senga og rett ut, uten å putte diverse ting i hår eller ansikt. Tannpuss er vel en selvfølge, men gutter som bruker sminke, eller bruker en boks voks eller hva man har i håret er ikke helt min greie. Liker også dem som lar håret vokse der det gjør det, har ikke sansen for dem med glætte overkroppe, armer og ben. En eks som er syklist var alltid glatt overalt, og han var mer nøye på barberingen enn meg, det ble litt for mye.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #5 Skrevet 14. mai 2009 Hmm.. En mannemann! Litt røff, høy og mørk! Hugh Jackman er snasen..
strikkemegihel Skrevet 14. mai 2009 #6 Skrevet 14. mai 2009 Stilen til mannen min er fin syns jeg: går som oftest i finbukse av den smale, kroppsnære typen og slimfitskjorte, på vinterstid har han ofte en genser eller vest over skjorten. Håret er klippet med maskin på 3 mm og skjegget er samme lengden. Alltid velstelt uten å være for opptatt av hvordan han ser ut og alltid kledd for den jobben han har.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2009 #7 Skrevet 14. mai 2009 han bør helst ha en penis, ellers vil jeg ikke kalle det en mann. Jeg hadde mine faste kriterier på hvordan en mann skulle se ut, men den har variert, fordi personligheten overvinner det meste. Men jeg liker friluftsmenn jeg, som går i Bergans-liknende klær, kortklipt hår (helst mørkt), ikke for tynn. Heller litt ølmage, enn at ribbeina stikker frem. Ikke sånn bakoversleik som Petter i paradise hotel, noe mer grusomt skal man lete lenge etter (hårsveis altså). Og jeg liker bedre nypressede bukser enn sånne baggy-zaggy bukser. Han skal se ut som en velstelt, strigla gentleman som er glad i friluftsliv
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #9 Skrevet 15. mai 2009 han må være handy og kunne fikse allt jeg ikke greier selv... min jobber med maskiner og er mye på verksted, og kommer ofte hjem med oljete hender... en mann skal ikke være fanatisk opptatt av renslighet, det verste er slike høyere lege-typer som er livredd for å skitne seg ut og er mer opptat av å se bra ut enn damene deres... ellers er ny-dusjet mann med vått bustete hår helt topp! å for min del er det bedre at han er stødig, sterk og atletisk enn at han har kropp som går inn i smale formsydde herreklær... og hårvekst er bedre enn fjernet hårvekst, en hårete mann er full av testosteron, en mindre hårete mann er derfor ikke så "bokriktig" mannete! men personlighet er viktigst når alt kommer til alt!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #10 Skrevet 15. mai 2009 har liksom ikke noe fasit jeg, liker alt fra kort hår med gel i til skater boy stil med hår til skuldrene med lue på
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2009 #11 Skrevet 15. mai 2009 Mannen min er perfekt, synes jeg! Barsk og vanvittig kjekk uten å være jålete. I tillegg har han en fantastisk rumpe!!!
Gjest Pusikatt Skrevet 15. mai 2009 #12 Skrevet 15. mai 2009 Jeg vil ha en mann som ser ut som MIKE i frustrerte fruer :-)
Gjest Skrevet 15. mai 2009 #13 Skrevet 15. mai 2009 Utseende er ikke så viktig, bare han er snill, grei og ren. Og smiler. Og pusser tennene sine. Hver dag. Og vasker hendene etter dobesøk! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå