Gå til innhold

Sover barna deres mye nå de har feber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten fikk feber på tirsdag kveld, tippet så vidt 40 da han sov på meg, men gikk litt ned igjen da jeg la han i vogna. Onsdag morgen var han feberfri og etterhvert i riktig så fin form. Var med i bhg for å hente snuppa, løp litt og livet var fint. Men litt på ettermiddagen steg feberen plutselig til 39,6 i løpet av knappe 20 minutter. Resten av kvelden var slumring og hviling på meg eller i vogna. Endte med ganske så høy feber og litt paracet for å få den ned. Han slumra fra omtrent 18 tiden i går og sov mer eller mindre til 15 i dag, (feberfri). Var våken noen timer, sov en time og våken noen timer, før jeg la han nå for en time siden. Feberen er nå lav, ca 38 grader så formen er jo mye bedre enn i går kveld. Men han har jo sovet sinnsykt mye siste døgnet. Er det vanlig at de sover av seg feberen på den måten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA!

Jenta mi sover mye mer når hun har feber.

Hun "sover hun seg frisk".

Skrevet

jepp, her også. hun sover veeeldig mye når hun har feber. kun hatt feber 2 ganger i sitt liv:)(16 mnd gammel) hun fikk feber da hun hadde vannkopper og et par dager etter vannkoppene var borte pga øreverk. hun sov seg igjennom begge deler.

Skrevet

Første runden med feber her også, ungen er 15 mnd og ordentlig syk for første gang. Uvant å se han slik, men det er jo bedre at han sover det av seg enn at han er våken og har vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...