Gå til innhold

Cec26

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du, du forsvant så plutselig fra slemmestadtråden på 2 trim i det jeg spurte om du "så" ting. Var ikke meningen å skremme deg bort eller få deg til å føle at det var ekkelt eller noe.

Håper bare ikke du valgte å forlate tråden da jeg spurte om du hadde noen følelse på kjønn hos meg, var bare fordi jeg absolutt ikke eier noen følelse for hva det er selv, og syntes det var artig om du kunne sagt hva du så. Må innrømme at man blir engstelig når du forlot, tenker jo at du kanskje så at noe går galt og derfor stakk, men forhåpentligvis er jeg bare på viddene og du glemte tråden hehe !

Vel vit i allefall at du overhodet ikke må svare på det, og at det er hyggelig at du var med i tråden uansett.

Hilsen hun fra "2 trim" :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.... neida, er ikke så lettskremt, men har egnetlig helt glemt det, ligger ikke tråden på førstesiden så er ikke jeg med lengere veit du... da går ting i glemme boka...hehe..

Men ja, over til kjønn... Jeg har litt sterkere jentefølese på denne lille i magen enn en gutt... men så tror jeg også du får 3 barn til sammen... altså to jenter og en gutt... så kan jo være gutten så kommer nå da...m en som sagt jeg tror heller på jenta nå og gutten seinere...;) Blir jo spennende detta da...;) når skulle du på ul ? neste uke?

Skrevet

Hei igjen :) Godt å høre !!

Ja jeg tenker jente automatisk siden alt er så likt, men har ellers ingen magefølelse eller noe, så du har nok rett !

Jeg skal ikke ha 3 barn, det er bombesikkert :) vurderer tom. å sterilisere meg etter denne, men vi får se, man skal vel aldri si aldri, men det er altså virkelig ikke noe jeg i det hele tatt vurderer eller føler skal skje.

Ja onsdag, jeg gleder meg såååå ! Også bare til å få vite termin, hvor stor den lille er etc. Kjønnet spiller ikke så stor rolle, men jeg vil gjerne starte å planlegge. Finne frem jentetøyet og gjøre det klart om det er en jente, og evtl. legge det bort om det er en gutt etc.

Alle tror jente da jeg har vært dårlig, akkurat som meg, er jo naturlig å tro med tanke på at alt har vært identiskt som sist. Ingenting, absolutt iiiiingenting har vært annerledes denne gangen. Alt fra uker i oppkast, kviser / ikke kviser, hårvekst, kvalme, bekkenløsning ja you name it ! HELT likt :)

Skrevet

Men enda svangerskapet ditt har vært identisk så trenger ikke det å ha så mye å si altså...hehe... med begge de to andre guttene jeg har så var begge svangerskapene like, men denne gangen.. spydde fra uke 7 til 15, hver dag, helt ødelagt, alt har vært heeeellt forskjellig, men det bor en gutt i magen min denne gangen og skal jeg si deg....hehe

Jeg får totalt opp 3 barn på deg..den står jeg på..to jenter og en gutt...;) men det kan jo være at dere/ du om noen år får et fosterbarn eller noe sånt, det vet jeg ikke... trenger nemlig ikke å være et biologisk barn.. Men uansett, så får du ha masse lykke til på onsdag;) Deilig å få det overstått...

Skrevet

Ja hører mange si det, men jeg slår alikevel ikke fra meg tanken :P Kan jo hende det er den såkalte "følelsen" min da, vi får sjå ! Når du sier 3 barn tror jeg deg på det, da blir det nok i såfall vårt eget. Man skal aldri si aldri, ting kan bli helt annerledes denne gangen. Kanskje man bare vil ha flere enkelt og greit, man kan ofte ikke forutsi slikt.

Finnes jo folk som aldri skulle ha barn, som plutselig ender opp med 5 hehe, så jeg sier ikke aldri, men hadde egentlig ingen planer om mer enn to altså. Vel time will show !!!

Ja gleder meg masse og takk for det ! Lover å oppdatere deg, kommer nok til å lage en tråd inne på 2 trim når jeg har vært på ultralyd, er så ekstreeeeeeeeeeeemt spent ! Artig artig ! Håper bare de ikke setter terminen til å være mye senere, det er egentlig det jeg frykter mest !

Du da, når er din termin igjen ? Du venter gutt igjen ja, så artig ! :)

Skrevet

Ja, jeg skulle bare ha to barn jeg...hehe.. men jammen ligger 3 mann i magen...;) hehe... Men det er slutt nå altså... holder med tre, skal jo ha tid til å følge opp alle sammen også....

Du har termin i slutten av oktober? Får litt sånn oktober baby på deg altså... ;) Jeg har termin 1 august.. Men skal bli satt igang denne gangen, så blir vel en juli gutt.... hadde nemlig styrt fødsel sist og mistet veldig mye blod, så jeg må ha en litt mere kontrolert fødsel denne gangen....

Skrevet

Jepp termin 15 oktober - så får vi se da :)

Ja sant, men jeg føler at tre akkurat blir praktisk sett for mange. Med tanke på bil, og turer og etc. etc. også skal de jo følges opp som du sier. Så jeg har ikke lyst på en nr 3, men altså, man vet jo aldri hva som skjer, men vurderer sterkt å sterilisere meg, eller la gubben snippe snipp hehe !!! Jeg hadde faktisk ikke fått nr to om det ikke var for at jeg følte det ble feil å ikke gi vesla søsken. Så nå er altså nr to på vei.

Jeg håper jeg slipper å gå så langt over termin, men mange går jo over, så man får se. Håper i allefall at de ikke gir meg en mye senere termin når jeg vet dagen for eggløsning OG siste mens !!!

huff ja det forstår jeg da, å miste så mye blod er overhodet ikke spøk ! Når har du fått dine da ? Fikk jenta mi 30 august, skikkelig ille å gå høygravid i juni,juli og august. Især på norges varmeste sommer siden 1933 (sommeren 2006 that is). Jeg slet med SÅ mye vann, og varmen i seg selv var uutholdende. Sånn sett glad jeg skal litt senere i år, men så var jo den sommeren spesielt varm da. Er jo som regel ikke slik. Perfekt måtte jo ha vært å gått fra høsten til våren, men er vel fordeler og ulemper ved alt tenker jeg :)

Skrevet

Tror terminen din blir kun flyttet et par dager jeg... ikke noe mere;)

Blir ihvertfall ingen november baby dette....:)

Førstemann kom 28 juni, og jeg husker ukene etter som et marreritt, det var så varmt, visste ikke hvor jeg skulle gjøre av ungen... så vi kjørte mye bil med aircontion...hehe... Nummer to kom 27 februar... kjempe fin tid, men kjipt å gå høygravid på vinteren... hadde ikke en eneste jakke som passa....hehe... og ikke kunne jeg gå tur, var så glatt ute... så fordeler og ulemper uansett ja... det er helt sikkert.....;)

Skrevet

Oi :) Interessant interessant !! Lover at jeg skal fortelle deg hva som "skjer" når jeg har vært på ultralyd, skal på ultralyd onsdag 20ende kl 13 ! En liiiten smule nysgjerrig nå ja :P

Når har du termin denne gangen da ?

Skrevet

Kan jeg få lov å snike litt inn på tråden med et bittelite spørsmål til cec? Jeg har nemlig så veldig på følelsen av at det blir noe anderledes med denne fødselen, og at vesla kanskje kommer en liten stund før termin. Får du noen følelse av juli eller august? Blir kjempeglad om du har sjangs å se, og beklager at jeg stjeler tråden din EnJente_m_EnJente. :-)

Skrevet

Jeg har termin 1 august;) Du får ha masse lykke til på onsdag da... ;) Blir jo kjempe spennende dette her...;)

Alva♂♂♂ + ♀ i magen :-)

Hei hei;) åssen går det med deg da... bare shopper rosa og koser deg du nå kan jeg tenke meg...hehe;) Når hadde du termin? mitden av august? Jeg er litt usikker på snuppa di jeg... Får ikke opp noe egentlig... men tror det kan gå fort...;) Enten så går fødselen fort eller så blir det en avgjørelse som gjør at du plutselig må føde.... men alt går bra altså;)

Skrevet

Omtrent samme som jeg føler det :-) Tror også det enten blir en kjapp fødsel (mannen føler på seg at vi ikke rekker fram denne gangen *grøsser*), eller en som må igangsettes av en eller annen grunn litt før termin. Godt å høre at du mener det ender godt da!

Terminen min er 9.august, men jeg hadde en rar drøm for litt siden om 29.juli, evt 30.- eller 31.juli. Blir spennende å se da!

Ellers går det greit, merker på kroppen at fire svangerskap er i meste laget for meg, er mye sliten, trøtt og i halvdårlig form. Har nok shoppet litt rosa ja, men ikke tatt helt av da, hehe...

Håper du er i form og har det fint da! :-)

Skrevet

Ja, det er noe som går fort ihvertfall;) hehe...

Trøtt å sliten ja.... uff... jeg merker at det stopper nå med nummer 3... du veit jo åssen det er... med en på 4 og en på 2 år så sitter du ikke mye stille nei, så når kvelden kommer så er jeg helt utslitt je.g.. Og du har jo en mere enn meg så ser den....;)

Jeg som venter gutt nummer 3 har jo shoppa sååååå mye denne gangen da... hehe.. tatt litt av.. men men... dette er sistemann... så får nyte det;)

Skrevet

Hei Cec! :-)

Kan jeg også få snike meg til et spørsmål?

Lurer på om du kan se hvilket kjønn jeg har i magen denne gangen, dei kunne ikke si noe sikkert på UL.

Har termin 13.08.09 og er født 11.05.67

Føler begge kjønn jeg da, men det er bare en inni der altså...;-)

Klem :-)

Skrevet

Glemte en ting!

Ser du noe om fødselen også?

Har nemlig hatt 2 styrtfødsler og født før termin alle gangene, men nå har jordmorvaktordninga blitt annerledes her vi bor, så vakthavende jordmor er 1 t og 15 min unna!

Og sykehuset er 2 t og 30 min. fra der vi bor så dette kan bli vel spennende denne gangen!

Klem! :-)

Skrevet

Oi, her har det vært det vi på bim kaller for: ikke sjørøvere, men trådrøvere ! Lag deres egne tråder ! ! !

(sier en hormonell dame hehehe)

JEG HAR VÆRT PÅ UL CEC26, og jeg får en jente ;) Gratulerer du hadde rett ! Nå ble jeg skremt da, for jeg trodde aldri jeg skulle få tre stk, men så sier sambo fadern meg i dag: vel man vet jo aldri, kanskje man vil ha en til om noen år.. !

Jeg fikk bare hakeslepp, jeg har ikke lyst på det nå merker jeg, men altså....du er den 3 som har sagt dette, så kanskje det er sant ? Får du opp noen tid på denne ungen ? Om du ser på spåsiden sier monica (eller hva hun kaller seg) at den kommer tett oppmot den andre, hjeeeeeeeeeelp =/

Skrevet

Du må virkelig unnskylde altså EnJente_m_EnJente+en i magen! ;-)

Skal prøve å spørre Cec26 i egen tråd!

Var virkelig ikke meningen å ta fra deg tråden din! ;-)

Skrevet

Hehe kjære deg, jeg var ironisk, bare skriv så mye du vil her :) kjempekoselig synes jeg ! ! !

Skrevet

He he....:-)

Takk for det, antok jo kankje at du tok det med humor da! ;-)

Klem! :-)

Skrevet

1 rosa og 3 blå + en til! :-)

Hei;) jeg har en liten gutte følese på deg jeg...fødselen din tror jeg blir planlagt på en eller annen måte... så mere enn det klarer jeg ikke å se...;)

Skrevet

hehe... ja det blir nok tre barn...;) gratulerer med en jenta ;) det blir så hyggelig... Flott med samme kjønn på barna...

Jeg tror nok det blir noen år til 3 mann altså... ca 3 år tenker jeg... men er ikke sikker altså...

Skrevet

Hei Cec26.

Må spørre deg om noe jeg også , jeg har så sinnsykt fødselsangst og lurer på om det kommer til å gå bra.. er så kjemperedd for stor unge og er redd for overtid, vil ikke ende opp som min søster.

Terminen min er neste uke.

Og kommer jeg til å nå opp til det andre sykehuset ?

Skrevet

Sprøtt, men artig ! Får i allefall virkelig håpe det går 3 år, det tror jeg man trenger hehe !!! Går alt bra med deg da ? Går fort nå før barnet kommer !

Skrevet

Cec26, kan jeg be deg om en tjeneste? Har termin 7/7, og lurer veldig på hva vi får. Har vært på UL fire genger, men h¨n er så sjenet at h¨n ikke har villet vise noe... Åssen går fødselen og blir det før/etter temin? Er første, så jeg liker ikke helt å gå til moe jeg ikke har noe oversikt over i det hele tatt. Jeg er født 14.06.81 og far 11.06.78. Håper på svar...

Skrevet

Hei cec26! slenger meg på her jeg også. Er redd for en lang og komplisert fødsel! og att jeg kommer til å gå over tiden. har ikke hatt det med de to andre, men dette svangerskapet har vært mye tyngre. Ser du noe på meg? på forhånd takk :)

JuliJuli

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...