Ulldott Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Hva er letteste måte å pusse sølvet på? Hjelp..... )
mettemor :) Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Hvis det ikke er oksidert sølv (svart) noen steder kan du bare putte det oppi sånn flytende sølvpuss som de selger hos gullsmeden. 30 sekunder oppi der, skyll og tørk :-) Er det den oksiderte typen er det bare å lete fram q-tips og tålmodighet...
Ulldott Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2009 Takk for hjelpen! Får ta meg en tur til gullsmeden og kjøpe meg en pusseklut )
MintCondition Skrevet 14. mai 2009 #5 Skrevet 14. mai 2009 Enda enklere: ta en teskje salmiakk og en t-skje grønnsåpe i varmt vann, sleng oppi sølvet og la ligge noen min. Puss forsiktig med en myk rannbørste, og blås tørt med hårføner.
Ulldott Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. mai 2009 På linken over her sa de at en skulle bruke salmiakk og zalo, pusse over med en pusseklut etterpå. Nå har jeg strøket skjortene, bare sølvet igjen!
MintCondition Skrevet 14. mai 2009 #7 Skrevet 14. mai 2009 Tar alt det der på kvelden den 16. jeg Jeg mente forøvrig zalo...ser flere har sett gmn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå